Bestyckning keihin fcr 41mx, ktm 640

Gick med
18 Feb 2006
Hoj
japp
Någon som har koll på vilken bestyckning som är lämpligt på en ktm 640 05 med acrapovic slipon och öppen luftburk?

Förgasaren kommer från en 625:a så klanske någon som vet exakt?

Vi kan väl aktualisera den här frågan nu när jag också sitter på samma setup :tummenupp. Har precis köpt en FCR 41 (tror MX) och letar info för bestyckning, tips för montering och annan info.

Jag säljer ju bestyckningskit för dessa....

Vad har du för bestyckning i?

Ännu en som behöver bestyckningstips på en fcr 41:a.. Har en KTM 640 -03 med ktm supermoto slipon. Vilka munstycken ska jag använda ?

Antingen så kör man på KTM standardbestyckning till FCR 41. Den finner du i manualen, har du ingen manual finns den i piratbukten. Annars plockar man fram plånboken och betalar för ett bestyckningskit. Att bänka är svårt då där inte finns särskilt många som kan bänka stånkor med förgasare korrekt längre.

Antingen så kör man på KTM standardbestyckning till FCR 41. Den finner du i manualen, har du ingen manual finns den i piratbukten. Annars plockar man fram plånboken och betalar för ett bestyckningskit. Att bänka är svårt då där inte finns särskilt många som kan bänka stånkor med förgasare korrekt längre.

Jodå bänka går fint men viljan är liten enda hojen jag tänker köra i bänken är min 760cc yamaha stånka o nikel,s husqwarna cr500.
Men andersson borde väll utan problem fixa detta efter att killarna monterat ditt bestycknings kit.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman