Bestulen!!!!

gixxer-rules

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR900RR
Nu e man inte måttligt förbannad!!!:mad: :finger

Någon har snott min kamera i Mantorp!!

Trodde att "vi" erfare kunde lita på varann!!

Någon som har tips eller vet vem som "råkat" få med sig min kamera får skicka ett PM, full anymitet(hur fan de nu stavas) utlovas....

Kan lova en hårdhänt behandling av vederbörande... :mad:

// Mathias

Lite mer info om vad det är som försvann märke/modell & varifrån .

Kan vara så enkelt att en vänlig själ har tagit hand om den då man kanske har trott att någon har glömt/tappat den .

Har du kollat med arangören/banägaren ifall någon har lämnat in en kamera

Lite mer info om vad det är som försvann märke/modell & varifrån .

Kan vara så enkelt att en vänlig själ har tagit hand om den då man kanske har trott att någon har glömt/tappat den .

Har du kollat med arangören/banägaren ifall någon har lämnat in en kamera

Då e man fan så korkad om man går in i ett tält, ser en kamera å tror att någon tappat den, när den ligger på en mek bänk....

samsung nv10 e de iallafall.....

Orka få värsta värsta megadampet, kameran kostar ju 2k..Okej..Aldrig kul men du beter dig som att du blivit av med en bil.

Orka få värsta värsta megadampet, kameran kostar ju 2k..Okej..Aldrig kul men du beter dig som att du blivit av med en bil.

Men i depån/tältet måste man kunna lämna saker utan att behöva låsa in eller låsa fast allt man har med sig! Ska man behöva oroa sig att depåstöd, däckvärmare mm inte finns kvar när man kommer in igen? Största delen som finns i området är ju raceputtar eller familjen/vänner.

Lägg fram lite prylar bland folk du litar på.
Ryck sedan på axlarna när saker försvinner...

Är det Tics du har eller skiter du i det?
Jag hade blivit förbannad.

Sen finns det bilar för mindre pengar än kostnaden för kameran så ditt resonemang lirar inte!:tummenupp

En kamera med objektiv kan kosta 50 000kr, har man bara minneskortet med alla bilder i fickan så är det ju egentligen ingen viktig förlust. En självrisk mindre bara.
Ett tändstift kostar från 50-200kr, men du kommer inte en meter utan det.

:rolleyes:

Back