Bestulen på en påse ÖL

hmmm

knepigt som ba den självklart beror ju allt på läge och förutsättningar men som i ditt fall om man vet att det inte brukar vara sånt som händer där så e det ju förståeligt att du lämnade dom i hissen.
men ta bara reda på om det e han som har tagit den. om du sätter upp en lapp eller nåt i trappen ,skriver att du vet vem det är men att du vill att han ska ta kontakt med dig ,för att om du tar kontakt med honom blir det inte lika trevligt. sen skickar du in honom till missbrukarna och säger att han har ett halvt kilo kokain i tarmen och det e till dom. sen kommer du nog inte ha nåra mer probs....

jag vart själv väldigt positivt överaskad av att det fortfarande finns ett par vänligt sinnade själar i sthlm förorterna. tappade min plånka och fick ett samtal en vecka senare då någon hade hittat den fick tebax den med pengar o allt. vart så glad så jag åkte och köpte en stor bukett blommor och lämnade till vederbörande.

frallan81 skrev:
jag vart själv väldigt positivt överaskad av att det fortfarande finns ett par vänligt sinnade själar i sthlm förorterna. tappade min plånka och fick ett samtal en vecka senare då någon hade hittat den fick tebax den med pengar o allt. vart så glad så jag åkte och köpte en stor bukett blommor och lämnade till vederbörande.

erkänn :7peta de va en snygg brud som du försökte stöta på bara :hihi

snygg?

OZEO.....nej faktiskt inte hon hade en grabb som var i min ålder eller nåt så hon var ju inte direkt ung och föll mig i smaken men man kan ju faktiskt visa lite uppskattning.... kanske får folk att fortsätta vara ärliga om dom känner att nån uppskattar det. för man blir ju lite pissed ibland när folk inte har vett att tacka för sig.

Beträffande de som vill kräva in saker med våld/hot om våld - det är personrån.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park