bestulen!!!!!!!!!!!!!!!!111

r1man

the man
Gick med
16 Feb 2004
Hoj
r1
hej. kom nyss hem från krogen å gissa vad som hänt, jag vart av med allt, mitt leg, pass (jag skulle åka tillbaka til u.s på mån. min mp3 å plonbok. vaad ska jag göra???? förutom polis anm.. ???? msåte ju åka senast tid

Polisanmäl, ring krogen imorgon och kolla ifall de hittat nåt.
Ring dina polare också ifall de har några av dina grejer, antar att du inte är nykter nu :P

(hoppas det är en seriös tråd från dig som omväxling)

Stanna hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111

Du kan säkert få ett nytt tillfälligt pass av polisen, men rent spontant känns det jävligt onödigt att ha passet med sig på krogen...

Jag ser allt oftare i jobbet folk som använder passet som vilken annan ID handling som helst, ett pass är en värdehandling och mycket mer eftertraktat på svarta marknaden än andra legitimationshandlingar. (således kan man tjäna pengar på att sälja det, medans postens ID kort inte alls är så eftertraktat)

Någonting annat måste du ju ha att legitimera dig med?

Spärra alla kort du hade i plånboken redan nu, och mp3an finns ju att köpa ny.

Surt är det IAF, och det ska inte behöva hända.

Hoppas det går bra för dig.

Var säkert nån som ansåg att han behövde dina grejer bättre än du själv.
Finns fullt med såna idioter.
violent-smiley-041.gif

hur försvann krejerna? jag lämna nada i jackan på krewgen, det finns alltid nån jävel med långa flinka fingar, och dom vill man ju inte stödja. good luck btw hoppas det fixar sej. synd bara att folk kan hyra bilar o skit i ditt namn nu. blev själv av med ett körkort för några år sen så jag vet hur det känns. men anmäl skiten som stulet asap det är mitt råd

Homo skrev:
2640606 hur försvann krejerna? jag lämna nada i jackan på krewgen, det finns alltid nån jävel med långa flinka fingar, och dom vill man ju inte stödja. good luck btw hoppas det fixar sej. synd bara att folk kan hyra bilar o skit i ditt namn nu. blev själv av med ett körkort för några år sen så jag vet hur det känns. men anmäl skiten som stulet asap det är mitt råd

Senast jag kollade så hyr man inte bil med hjälp av leg el. pass.

r1man skrev:
2640581 hej. kom nyss hem från krogen å gissa vad som hänt, jag vart av med allt, mitt leg, pass (jag skulle åka tillbaka til u.s på mån. min mp3 å plonbok. vaad ska jag göra???? förutom polis anm.. ???? msåte ju åka senast tid

Det handlar nog om en akut omyndighetsförklaring.

Last edited:
selin skrev:
2640612 Senast jag kollade så hyr man inte bil med hjälp av leg el. pass.

Alla gånger jag hyr bil så måste jag uppvisa legitimation av någon form, så givetvis kan någon som är lik dig hyra en bil i ditt namn och sedan plocka ner bilen i delar och du åker på självrisken på försäkringen.
Även utomlands kräver de leg, ofta även pass.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg