Bestrida faktura

Jag band nyss upp mig i 2år till hos dom, kan inte förstå på vilket sätt de andra operatörerna skulle vara bättre/sämre....

Vad jag råkade ut för var att 1. Jag blev lovad att jag fick ringa för alla 199 kr per månad. Det fick jag inte, jag fick ringa för 50 kr ungefär, efter det började det debiteras över 199 kr. 2. Jag och min tjej tecknade samtidigt och båda två började efter ett halvår ungefär uppleva att samtal bröts, SMS inte skickades och så vidare. Vissa dagar så gick det inte ens fram signaler när man ringde till nån - bl.a. vid ett tillfälle när en kompis fyllde 25 - 100 pers väntade på mig och tjejen och jag skulle ringa och säga att jag missat tåget och att nästa var försenat ungefär en halvtimme. Så de blev sittande i en timme ungefär, väntandes på oss när de kunde börjat innan om Telenor hade funkat. Jag bara fasar över om det hade hänt när man skulle ringa 112. :3freak

Sen är kundtjänsten ren katastrof, de har verkligen ingen koll, jag blir bara irriterad när jag ringer dit. Kanske är det ett resultat av en massa nya kunder som vill ha kundtjänst och då vräker de in ny personal utan att utbilda ordentligt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT