Besten börjar blir klar

Kommer ju knappast att kunna visa upp min hoj när man ser en sådan skönhet, tur att vi inte kör i samma klass :D
 
Det var väldans Patrik. Du har kommit en bit sen vi låg och försökte komma under 1.20 på Åsen i våras ;) Stort lycka till i år!

(Berätta nu lite om vad för motor som sitter i i år!)
 
Packalén skrev:
Det är bara en trivial sak som att skruva ihop motorn kvar. Sedan är allt klart för att ta upp kampen i R600

Muahaha... Vilken grej... Vet du! Jorpes skruvade i sina nya fjädrar i gaffeln o satte på nya systemet. Sen var det, tror han hette Molgan, en rackare som var ute o provade bajken i söndags. Enligt uppgift, från Molgan, skall det varit ruggigt roligt.

Är det bara jag som stöper mina kåpglas själv?

/Jorpes
 
Mycket snygg hoj! Påminner en hel del om min egen från förra året eller hur?

Kul att du börjat gasa på rejält under slutet på förra säsongen, räknar med att du tar hem allt i R600 i år!

Lycka till!
 

Bifogat

  • P4020006.jpg
    P4020006.jpg
    27.4 KB · Visningar: 75
XENOMORF skrev:
Mycket snygg hoj! Påminner en hel del om min egen från förra året eller hur?

Kul att du börjat gasa på rejält under slutet på förra säsongen, räknar med att du tar hem allt i R600 i år!

Lycka till!
Den bilden fick du skäll för, jag minns en vansinnigt arg träningsledare som voffade på dig :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top