Best looking Grid Girls

Hur pigg är man som gammal?

Sen så skrev du att du tyckte det mest var genant, jag förstår vad du syftar på och sympatiserar med synsättet, men samtidigt inser jag att det är jag som är av minoritet och väljer att uttrycka mig försiktigt om så behövs.

Men, gammal är du fortfarande...

Det förstod du uppenbarligen inte alls. Om jag är gammal så vet då hut och se till att visa tillbörlig respekt. Flabben.
 
Detta är ett initiativ jag definitivt kan stödja! Så länge motorsport fortsätter att generera enorma mängder pengar så är det nog relativt fredat från feministiska härjningar - publiken sätter i slutändan, som bekant, agendan. Ångesten vore total dagen då en snubbe i hotpants springer fram och håller paraplyet över Rossi!
 
Detta är ett initiativ jag definitivt kan stödja! Så länge motorsport fortsätter att generera enorma mängder pengar så är det nog relativt fredat från feministiska härjningar - publiken sätter i slutändan, som bekant, agendan. Ångesten vore total dagen då en snubbe i hotpants springer fram och håller paraplyet över Rossi!

Det ironiska är också att feministerna beklagar sig över halvnakna brudar såsom här, för att sedan springa topless på Pridefestivalen och hurra. "Nu är vi fria från männens makt!"

Jag har inget emot Pridefestivalen, eller bi, homo, bara hycklare.
 
Va nere på STCC i Falkenberg igår. Fann 2 gridgirls.. Och inte ens lite dekolletage..
Inte undra på att racing i Sverige går under!
 
Att ha Grid Girls är ju ett sätt att göra könsfördelningen mer neutral i motorsport! :fakta
Finns garanterat inte en man som klagar på mer kvinnor i motorsporten:)

Förstår hon inte det kan fröken Feminist krypa tillbaka in i den håriga armhåla hon kom ifrån:crash:tummenupp
 
Jag bara råkade snubbla (.........ooops) över en "hyfsat" snygg paddock-girl

Var det värt att bumpa tråden för den ?? Ingen aning !!! - Men gör det ändå.

260cd32a5be49a5d165fcf55130e75bc.jpg
 
Vilka puffror...:kär
Fan att man inte blev en Rossi....

Jo, det förstår jag. :7peta :lol Rossis flickvän (synlig på Misano) var klart snyggare än paraplytjejerna! Laura Espargaro går inte heller av för hackor. :Bugar Lucy Crutchlow är väldigt söt även om hon inte har så långa ben. :)

Paraplytjejerna är definitivt B-laget, jämfört med förarnas egna tjejer...
Höga klackar som förstärker intrycket av långa ben, jovisst, men resten då? :rolleyes: En del av deras fåniga 'kostymer' är inte särskilt klädsamma för tjejerna. Det blir valkar där det inte borde vara några. :huvet Mest fåning blir det i början och slutet på säsongen när man på deras stela kroppshållning och uppdragna axlar tydligt ser att de fryser. Stelfrusen tjej, är det sexigt? :va
 
Jo, det förstår jag. :7peta :lol Rossis flickvän (synlig på Misano) var klart snyggare än paraplytjejerna! Laura Espargaro går inte heller av för hackor. :Bugar Lucy Crutchlow är väldigt söt även om hon inte har så långa ben. :)

Paraplytjejerna är definitivt B-laget, jämfört med förarnas egna tjejer...
Höga klackar som förstärker intrycket av långa ben, jovisst, men resten då? :rolleyes: En del av deras fåniga 'kostymer' är inte särskilt klädsamma för tjejerna. Det blir valkar där det inte borde vara några. :huvet Mest fåning blir det i början och slutet på säsongen när man på deras stela kroppshållning och uppdragna axlar tydligt ser att de fryser. Stelfrusen tjej, är det sexigt? :va

Lucy Crutchlow är nog snyggast i hela England men det säger inte så mycket egentligen, och i sammanhanget är hon asful.
 
Men det är väl bra..de är ju bara människor de också..fast man kanske inte kan tro det. Återstår att se hur länge detta kommer fortsätta inom motorsport och kampsport, innan det också blir en diskremineringsfråga..


Jo, det förstår jag. :7peta :lol Rossis flickvän (synlig på Misano) var klart snyggare än paraplytjejerna! Laura Espargaro går inte heller av för hackor. :Bugar Lucy Crutchlow är väldigt söt även om hon inte har så långa ben. :)

Paraplytjejerna är definitivt B-laget, jämfört med förarnas egna tjejer...
Höga klackar som förstärker intrycket av långa ben, jovisst, men resten då? :rolleyes: En del av deras fåniga 'kostymer' är inte särskilt klädsamma för tjejerna. Det blir valkar där det inte borde vara några. :huvet Mest fåning blir det i början och slutet på säsongen när man på deras stela kroppshållning och uppdragna axlar tydligt ser att de fryser. Stelfrusen tjej, är det sexigt? :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top