Best FAILS of 2009

finns ett fel:

killen som med några millimeter till godo undviker att blir krossad av en bil och buss, är snarare årets 'unfailer' :mattias

HAHA killen med trucken som välter halva lagret lär ju va poppis :) Även krullidutten som springer igenom glasrutan.:D

och va i helvete? hade någon kastat en cykeljävel på mig om jag kom på hoj sådär hade jag blivit blindgalen!

Last edited:
En hel del sjuka saker, men många olyckor var rätt läskiga också!
Jag gillade fiskaren som skulle putta i sin hund, och dök ner själv! :D
.... + alla de andra :D

Hahah bra samling, gillar mr "Big ego guy" i slutet som skall gøra något frænt med gixxern och total failar :D

Haha! Tönten som försökte skrämma hästen fick så han teg :D

Det var så j-a rätt åt honom. Samma med han som skulle hålla på och putta på hunden med foten.

Allmän reflektion över filmen: Folk är dumma i huvudet och det är ett under att mänskligheten finns kvar.

Seriöst, över 2milj träffar på YT och länkar i varje dagstidnings nätpublikation värd att nämna, och du har inte förstått att det är ett sneöga som stoppat två väskryckare?

Länk

Jag är inte helt säker men jag tror att hon menade det klippet där en kille kastar en cykel på en motorcyklist... ;)

Den videon lär ha några miljoner träff också, det var ett ryskt spritlager och truckförarna hade "kvalitetskontrollerat" lagret lite på rasten.

undrar om dom jobbar kvar???
snubben med geväret borde väl få en bra placering i darwin awards...

Seriöst, över 2milj träffar på YT och länkar i varje dagstidnings nätpublikation värd att nämna, och du har inte förstått att det är ett sneöga som stoppat två väskryckare?

Länk

Men oj, jag ber om ursäkt för att jag inte sitter naglad vid nätet och dagstidningar som inte har något bättre för sig att skriva än det där, ers majestät. Gräv ned attityden väl.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg