Beställt från http://www.fc-moto.de

Rill2

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2008
Hoj
#SÅLD# KTM 660 SMC - 04
Hej

beställde ett par handskar fårn http://www.fc-moto.de idag.

Står att det levereras med "UPS". Någon som beställt där ifrån.

Knackar budet på dörren eller är det postförskott?

när jag beställde så ringde UPS samma dag som leverans tiden var. Betalningen är kontant endast, iaf vad jag kommer ihåg.

Grymt bra sida att handla ifrån är det iallafall! Rekomenderar den varmt :)

Endast kontant betalning och man har ingen möjlighet att välja leveranstid. Jag valde att få leveransen till jobbet och gav tjejerna i receptionen en påse pengar så de kunde pröjsa när leveransen kom :tummenupp

Det GÅR att betala med VISA på deras hemsida. UPS meddelade mig innan, jag var ej hemma så de lämnade paketet hos grannen som fick signera.

Om du har valt betalning vid leverans så tar UPS-budet betalt av dig med sin lilla elektroniska "mannick". Det går även att styra om sin leverans alt hämta ut sitt paket hos dem. Detta efter att man fått en lev.bekräftelse av UPS.

Last edited:
Det GÅR att betala med VISA på deras hemsida. UPS meddelade mig innan, jag var ej hemma så de lämnade paketet hos grannen som fick signera.

Om du har valt betalning vid leverans så tar UPS-budet betalt av dig med sin lilla elektroniska "mannick". Det går även att styra om sin leverans alt hämta ut sitt paket hos dem. Detta efter att man fått en lev.bekräftelse av UPS.

Ja, Jag betalade direkt med Visa och då stod det på kvittot Ups: 10 Euro. Så det skall va betalt å klart. men om man inte är hemma. vad händer med paketet då??
Ja menar hur många är hemma på på dagarna under en arbetsvecka?

Ja, Jag betalade direkt med Visa och då stod det på kvittot Ups: 10 Euro. Så det skall va betalt å klart. men om man inte är hemma. vad händer med paketet då??

Då kan det bli krångligt.......
Jag vet att jag inte var hemma när skinstället kom o då åkte det tillbaka till budfirman och de va en jäkla process med att få hem de o boka ny tid för leverans. Först bokade jag en tid o då skulle de leverera dagen innan o jäkla massa skit....

men de kanske bara e jag som råkar ut för sånt skit.....

Har du en granne som är hemma så kanske budet knackar på där och lämnar hos denne. Om inte, så körs antingen paketet ut igen eller så kan du hämta ut det. Du kan höra av dig till UPS efter att du fått en sändningsavisering från dom och ändra lev.adressen till ditt jobb tex. Dom kan inte ge någon exakt klockslag när de kommer.

Har du en granne som är hemma så kanske budet knackar på där och lämnar hos denne. Om inte, så körs antingen paketet ut igen eller så kan du hämta ut det. Du kan höra av dig till UPS efter att du fått en sändningsavisering från dom och ändra lev.adressen till ditt jobb tex. Dom kan inte ge någon exakt klockslag när de kommer.

Ja då får jag ringa på måndag. Bra service med hemkörning men hur pass bra kan det vara? Hämta på posten e det bästa tycker jag.

jaja Nog med gnäll från mig.

Någon som vet hur det fungerar med ev returer/ångerrätt?

Är sugen på handskar därifrån med, men är osäker på storleken, har Large på mina nuvarande, men det är inte samma märke.

Är det bara att öppna paketet, prova samt skicka tillbaka ifall man inte är nöjd?:va

Någon som vet hur det fungerar med ev returer/ångerrätt?

Är sugen på handskar därifrån med, men är osäker på storleken, har Large på mina nuvarande, men det är inte samma märke.

Är det bara att öppna paketet, prova samt skicka tillbaka ifall man inte är nöjd?:va

Inom 14 dagar efter man har mottagit paketet kan du utan någon speciell anledning skicka tillbaks varorna. Du måste dock höra av dig först, samt skriva ut och fylla i en speciell blankett på deras hemsida.

åHH vad skulle jag in där att göra...

Ville ha ett par nya stävlar av bra kvalle, blev ett par daytona security evo 3, ett par nya handskar, berik och en skyddsväst från alpinestars.

lite ångest men det får det vara värt..

Hur ska jag motivera detta nu när jag kommer hem...:rolleyes:

kostar att ligga på topp...

åHH vad skulle jag in där att göra...

Ville ha ett par nya stävlar av bra kvalle, blev ett par daytona security evo 3, ett par nya handskar, berik och en skyddsväst från alpinestars.

lite ångest men det får det vara värt..

Hur ska jag motivera detta nu när jag kommer hem...:rolleyes:

kostar att ligga på topp...

Du nämnde motiveringen ;) "Det kostar att ligga på topp.."

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...