Beställt från Graphic Art Motodesign...

hello. jo ja beställde en tailgurad till min gixxer. de tog ca 10 dgr. de blev ganska dyrt för mitt packet fastnade i tullen, villket många packet gör nu för tiden. bara för att företag skickar packet så skall allt igentligen tullas in i sverige.
fick ett brev fr fraktbolaget (om ja inte minns fel så va de TNT) där de stor att ja skulle sätta in momsen + tullavgift på ett konto å sen så skulle packetet komma hem till mig, å vips 2 dgr senare så hade ja de.

men de va de värt för de blev ju ap snyggt.
lycka till :)

Tjackade min tail o miniblinkers därifrån.. tog drygt en vecka och fastnade inte i tullen.. helt smärtfritt. Kan ju be dom skriva "gift" på den annars, så slipper man tull och moms och sånt..

ok tack för all hjälp!
Jag beställde en mätartavla där ifrån...det är 2 veckor sedan, har inte hört ett knyst från dem! inget mail ingenting....vad gör man? har försökt maila dem men inget svar... :(

_-Mackan-_ skrev:
ok tack för all hjälp!
Jag beställde en mätartavla där ifrån...det är 2 veckor sedan, har inte hört ett knyst från dem! inget mail ingenting....vad gör man? har försökt maila dem men inget svar... :(

Tja, kollar man deras hemsida så verkar dom ha gått ihop med en annan firma. Kanske ska maila och kolla så ordern inte kommit bort i flytten, om man säger så.

Psychodad skrev:
Tja, kollar man deras hemsida så verkar dom ha gått ihop med en annan firma. Kanske ska maila och kolla så ordern inte kommit bort i flytten, om man säger så.

Ja jag vet...det e det jag kanske e rädd för :(
men det finns ju ingen ny e-mail adress till den nya firman..! jag kommer inte ens in på den nya sidan...
Någon som kanske kan komma in på sidan eller eventuellt har en mail adress till dem??
Jag har ju fått en order bekräftele via mail och pengar e dragna på kontot...har provat skicka till dem via adressen dem har skickat bekräftelsen från, men som sagt inget svar...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT