Beställning tröjor, kepsar

Mattias650 skrev:
När det gäller den felaktiga webbadressen så har vi 2 alternativ som jag ser det.
1. Vi gör en ny schablon med rätt adress. Kostar en slant.
2. Jag ber FrontLine skära bort den felaktiga adressen och bara trycker PBR.

Va tyck ni pöjkar?
Jag tycker: Skippa adressen, blir billigast så.
Skulle någon vilja ha den kan man ju alltid eftertrycka med potatisstämpel :D

Kyckling skrev:
Jag tycker: Skippa adressen, blir billigast så.
Skulle någon vilja ha den kan man ju alltid eftertrycka med potatisstämpel :D
du är fan inte ens smartare än en kyckling kyckling :D

klart som fan att vi ska ha den.. vi har den ju redan på våra tröjor så det skadar väl inte om den står där.

blom skrev:
du är fan inte ens smartare än en kyckling kyckling :D

klart som fan att vi ska ha den.. vi har den ju redan på våra tröjor så det skadar väl inte om den står där.
Hörru dudu.. Nu tänkte jag på alla de utfattiga stackare som vi har i klubben som inte ens har råd att betala garagehyran... :7peta

Själv skiter jag i vilket.

Kyckling skrev:
Hörru dudu.. Nu tänkte jag på alla de utfattiga stackare som vi har i klubben som inte ens har råd att betala garagehyran... :7peta

Själv skiter jag i vilket.
det blir ju inte billigare för att vi tar bort en text remsa.. eller ta bort den och smeta på ett fetare ärm tryck.. tycker jag skulle vara coolt...

vad bra då förstår jag din tanke kyckling.. då är vi två.. jag skiter oxå i det :)

blom skrev:
det blir ju inte billigare för att vi tar bort en text remsa.. eller ta bort den och smeta på ett fetare ärm tryck.. tycker jag skulle vara coolt...

vad bra då förstår jag din tanke kyckling.. då är vi två.. jag skiter oxå i det :)
Såhär är det. Det trycket vi har nu står det fel adress på (Fattas ett S).
Disskutionen var om vi skulle tillverka en ny schablon (vilket kostar extra) med rätt adress på eller om vi skulle ta bort den felaktiga och köra utan adress (vilket är gratis).

Kyckling skrev:
Såhär är det. Det trycket vi har nu står det fel adress på (Fattas ett S).
Disskutionen var om vi skulle tillverka en ny schablon (vilket kostar extra) med rätt adress på eller om vi skulle ta bort den felaktiga och köra utan adress (vilket är gratis).
jo kyckling jag vet att det felar ett S... det vet nog alla som håller kontakten med pbr.. ja och varför inte köra utan ett S då... ser ju lite roligare ut än bara pbr texten

blom skrev:
jo kyckling jag vet att det felar ett S... det vet nog alla som håller kontakten med pbr.. ja och varför inte köra utan ett S då... ser ju lite roligare ut än bara pbr texten
Jaja... Såå menar du ja :D :tummenupp

Så ja, så ja, pojkar... inte bråka nu... :D
Ska snacka med Frontline och se om han har någon bra lösning på problemet med adressen.

Mattias650 skrev:
Så ja, så ja, pojkar... inte bråka nu... :D
Ska snacka med Frontline och se om han har någon bra lösning på problemet med adressen.
Försök med att specen var rätt och att det är de som schabblat till det så att minsann de får stå för den nya schablonen :tummenupp :D

T-shirts
Svart / Vit: ca 80 kr/st
Ange antal, storlek och färg.

1. Aero, 1 st svart XL
2.
3. Stefan, 1st svart L och 1st svart M
4. Rainman 2st svart XL
5. Gaffa-mannen 2st XL vit (betalar gärna 20-25kr extra per styck om jag får slottet-trycket på ryggen också)

Tjock tröja
Svart med vitt tryck: ca 220 kr/st.
Ange antal och storlek.

1. Aero, 1 st XL
2. pops ,1st L , 1st S
3. Helena, 1st S

Keps
Svart med vitt brodyr: ca 145 kr/st
Ange antal.

1. blom 1st

Munkjacka
Startkostnad (schablon) 350:-
Fruit of the Loom huvatröja utan dragkedja inkl. tryck: 240:-/st.
Ange antal och storlek.

1. blom 2st xl utan dragkedja
2. Aero, 1 st XL utan dragkedja
3. Mattias 1st. L utan dragkedja
4. Erik, 1st. M utan dragkedja
5. Rainman 1st xl UTAN dragkedja
6. Gaffa-mannen, 1st. XL utan dragkedja

Mattias650 skrev:
T-shirt: Tveksamt om det blir tryck på ryggen. Då får vi betala mer och det vet jag inte om det är aktuellt. Eller?

Munkjackan: Ja, det blir utan dragkedja eftersom de flesta ville ha det.
Varför inte berätta hur mycket dyrare det blir med dubbelt tryck på T-shirten, så kan vi ju ta en diskussion om det? Blir den dubbelt så dyr är nog inte ens jag intresserad. Allt däremellan kan ju diskuteras. Vi som verkligen vill ha tryck på ryggen och har råd att betala för det kan ju sponsra de andra?

Gaffa-mannen skrev:
Varför inte berätta hur mycket dyrare det blir med dubbelt tryck på T-shirten, så kan vi ju ta en diskussion om det? Blir den dubbelt så dyr är nog inte ens jag intresserad. Allt däremellan kan ju diskuteras. Vi som verkligen vill ha tryck på ryggen och har råd att betala för det kan ju sponsra de andra?
det verkar ju som om det bara är du som vill ha det

Bättre sent än aldrig!

T-shirts
Svart / Vit: ca 80 kr/st
Ange antal, storlek och färg.

1. Aero, 1 st svart XL
2.
3. Stefan, 1st svart L och 1st svart M
4. Rainman 2st svart XL
5. Gaffa-mannen 2st XL vit (betalar gärna 20-25kr extra per styck om jag får slottet-trycket på ryggen också)

Tjock tröja
Svart med vitt tryck: ca 220 kr/st.
Ange antal och storlek.

1. Aero, 1 st XL
2. pops ,1st L , 1st S
3. Helena, 1st S

Keps
Svart med vitt brodyr: ca 145 kr/st
Ange antal.

1. blom 1st

Munkjacka
Startkostnad (schablon) 350:-
Fruit of the Loom huvatröja utan dragkedja inkl. tryck: 240:-/st.
Ange antal och storlek.

1. blom 2st xl utan dragkedja
2. Aero, 1 st XL utan dragkedja
3. Mattias 1st. L utan dragkedja
4. Erik, 1st. M utan dragkedja
5. Rainman 1st xl UTAN dragkedja
6. Gaffa-mannen, 1st. XL utan dragkedja
7. Kjelle 1 st. XL utan dragkedja :tummenupp

Har legat hemma sjuk ett par dagar men jag ska försöka få tag i FrontLine-killen under veckan så får vi se vad vi kan fixa fram.

Men till nästa beställningsrunda så bestämmer vi innan vilka versioner av tröjor och tryck vi ska ha. Sen är det det som gäller.

Enligt mitt sätt att se det så ska alla i klubben ha samma tryck på tröjorna. Blir mer enhetligt då. Ordning i leden ska det vara... :fakta :D

Mattias650 skrev:
Har legat hemma sjuk ett par dagar men jag ska försöka få tag i FrontLine-killen under veckan så får vi se vad vi kan fixa fram.

Men till nästa beställningsrunda så bestämmer vi innan vilka versioner av tröjor och tryck vi ska ha. Sen är det det som gäller.

Enligt mitt sätt att se det så ska alla i klubben ha samma tryck på tröjorna. Blir mer enhetligt då. Ordning i leden ska det vara... :fakta :D
håller med.. sen är det ju en sak om man tar fram en ny modell.. men det är ju icke gjort nu förutom munkisarna

SÅ HÄR BLIR DET! :fakta

- På de nya t-shirten och på munkjackorna skär vi bort den felaktiga www-adressen. Trycket blir alltså bara "PBR" stort. Frontline hade tagit fram ett gäng extra "transertryck" som de hade låg på lager. Så vi använder dom.
På munkjackorna står adress på brösttrycket så där spelar det ingen större roll tycker jag.

- Det blir inget slott på ryggen på Gaffas tröjor. Det skulle kosta 150kr extra för dina 2 tröjor att få det trycket.

- Blir tyvärr inga barntröjor denna vända.

- Frontline skulle ta fram ett par extra "transfertryck" av alla logo-varianter och ha på lager om någon skulle köpa till en extra tröja i framtiden.

Leverans kommer troligtvis ske i slutet av nästa vecka! :tummenupp
Eventuellt skulle Bloms keps ta någon dag extra att få fram.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT