Beställning av visir. Gruppköp?

andreas1

Fucking good karma
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
CBR900RR Fireblade
Har tänkt göra en beställning från http://www.racevisors.co.uk och insåg att det va en hemsk frakt för att beställa ensam.

Har skickat pm till cbjorkman där jag föreslog att vi från Umeå skulle gå ihop och beställa tillsammans nu före säsongen startat. Kan tänka mig att det är fler än bara jag som vill ha ett nytt.

Har även varit i kontakt med själva butiken om rabatter om man beställer flera. Det har inte alls låtit som en omöjlighet men dom vill veta vad "vi" vill beställa och hur många före dom kan lämna ett besked. Ska vi säga deadline på torsdag 10/4 så hinner jag förhoppningsvis få ett svar på fredag 11/4?

1. andreas1 - KBC VR2 Blue Iridium (Now In Stock)
2. andreas1 - KBC VR2 Dark Tint (Now in stock)

3. road_runner - Suomy Spec 1 Black
4. road_runner - Suomy Spec 1 Silver Iridium
5. road_runner - Visor Bag

6. -Freddy- Arai L-Type - Dark Tint (Black) - Pinlock ready
7. -Freddy- Pinlock Arai - 004 Clear Insert

Var på sidan och lollade lite med ett,två,tre visir så gångrades frakten £8 med antal visir så vad vinns med grupp köp?
Så verkade det då när jag la i korgen och gick mot kassan och valde sweden och räkna frakt.
Men vem vet jag kanske har fel.....

Var på sidan och lollade lite med ett,två,tre visir så gångrades frakten £8 med antal visir så vad vinns med grupp köp?
Så verkade det då när jag la i korgen och gick mot kassan och valde sweden och räkna frakt.

Har varit i kontakt med Sarah och har blivit lovad "viss rabatt". Hur mycket vet jag inte än då hon först ville veta hur mycket och vad som skulle beställas. Därav fördelen att gå ihop i grupp och beställa.

Kanske, låter orimligt att frakten skulle gångras, visir väger inte mycket och tar inte upp stor plats direkt.

För mig gångrades inte frakten med antal visir:

Bifogat

• visir.jpg
    visir.jpg
    73.5 KB · Visningar: 95
Ok men hur blev frakten med två visir då?
Det där var ju bara ett, om du lägger till ett till fick jag £16
Men det är ju rabatten som e nåt att satsa på då :)

provade att "beställa" 100 st visir och då vart det ingen skillnad på frakten..

Ja då var det väl jag som fick nåt vajsing på min beställning.......nog om det en bra ide med gruppköp i alla fall :)
ska se om jag inte måste vara med på ett hörn jag också och köpa ett eller två st till arai krukan :)

Ja då var det väl jag som fick nåt vajsing på min beställning.......nog om det en bra ide med gruppköp i alla fall :)
ska se om jag inte måste vara med på ett hörn jag också och köpa ett eller två st till arai krukan :)

gör de.. ju fler vi är ju bättre pris hoppas vi att vi får.

8. BJOB - Arai L-Type - Multi Purple Iridium - Pinlock ready
9. BJOB - Arai L-Type - Clear - With tear off posts

Hej! hoppas de inte är försent att lägga in en beställning, antar att de är kontant förskottsbetalning som gäller, eller hur löser ni betalningen? :rolleyes:

8. BJOB - Arai L-Type - Multi Purple Iridium - Pinlock ready
9. BJOB - Arai L-Type - Clear - With tear off posts[/QUOTE]
10. Boostaddicted - KBC AR1 Gold Iridium

Jag hade faktiskt inte tänkt ut hur betalningen ska skötas. Vi kan väl träffas på UMCC någon kväll och lösa det?

Tisdagkväll kl 19 kanske kan va en idé för er. ;)

Tisdagkväll kl. 19 låter som en strålande idé. Får jag träffa er tokar som kör runt Umeå. :)

Vill inte vara en grink*k men kolla en sista gång under helgen och se att ni beställer rätt visir. Har fått svar av er alla och ni är positiva så på måndag lägger jag beställningen. :)

Ordern är lagd. Pengarna är betalda och visiren skickas senast imorgon med destination mig. :]

Detaljer skickas ut i pm till alla berörda. :)

Update.

Av någon anledning har paketet inte gått iväg som jag blev lovad utan det lämnade England igår. Fördelen är att det transporteras med Fedex så det går lite snabbare än med andra hokuspokus företag. Ligger i Paris nu och beräknad leverans är på fredag. Så på tisdag (29/4) skulle jag vilja ses och lämna ut visiren till er som har möjlighet. Ni andra som inte har möjlighet kan skicka ett pm så löser vi det. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT