Beställde hoj idag!!!

ok då!

:tummenupp

1400kr/mån på helförsäkring är ju "billigt", det är vad jag betalar för halvförsäkring per månad!

varsågod:

Suzuki GSX-R600 2007 Sport
Årsmodell: 2007
Färg: Blå/svart
Mätarställning: 0 mil
Pris: 109.900 kr
Försäljare: Din MC, Sollentuna
Tel: 08-754 99 00
Info: Suzukis värsting 600:a i 2007 års upplaga. Med nyheterna från i fjol så som: 125 Hk 161Kg, Unik ljuddämparkonstruktion för låg tyngdpunkt, Radialbromsar, Elektronisk startspärr (SAIS). Klarar Euro 3 avgaskrav. Vi hjälper dig med förmånlig finansiering.

va går sånna där grejer loss på hos handlare?

Last edited:
Jag betalade 89tusen för min hoj,har inte kollat vad kostarförsäkringen än men skiter i vad det kostar bara jag har en hoj i sommar.:)

Jag betalade 89tusen för min hoj,har inte kollat vad kostarförsäkringen än men skiter i vad det kostar bara jag har en hoj i sommar.:)

Spännande. Meddela gärna vad du får sen!
Grattis till en snygg hoj! :tummenupp

Last edited:
Ville bara tala om att jag är glad idag för jag skickade iväg en beställning av en Suzuki Gsxr600 idag.:yoparty :hojbusa
Ful på bilden.

Men den vackarste av dem alla irl. Grattis :tummenupp

ok då!

:tummenupp

varsågod:

Suzuki GSX-R600 2007 Sport
Årsmodell: 2007
Färg: Blå/svart
Mätarställning: 0 mil
Pris: 109.900 kr
Försäljare: Din MC, Sollentuna
Tel: 08-754 99 00
Info: Suzukis värsting 600:a i 2007 års upplaga. Med nyheterna från i fjol så som: 125 Hk 161Kg, Unik ljuddämparkonstruktion för låg tyngdpunkt, Radialbromsar, Elektronisk startspärr (SAIS). Klarar Euro 3 avgaskrav. Vi hjälper dig med förmånlig finansiering.

Då kanske du inte vill veta att www.mcpoolen.se säljer gsxr-750 2007 för 99.900kr???! :)

Men grattis som fan för en riiiiiiiktigt snygg o grym hoj! är avis så de skriker om det !!!

Hämtade hojen från BikeStop igår,vill bara att det ska bli vår nu.I väntan på våren ska jag göra lite små grejor med hojen som att sätta dit en minitail,byta till mörkt kåpglas och fixa en tankpad och sätta på fälgstripes.:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT