beställde en tröja

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Men jag vet inte hur jag kollar orderstatus, känner mig nästan lite små puckad när jag letar efter nån knapp som heter tröjköp lr liknande.
ska man betala omedelbart eller börjar tröjan tillverkas först efter man betalat?
man kanske rent av måste vänta flera veckor efter man satt in slantarna.. va vet jag upplys mig snälla :confused:

o sist men inte minst, är dom stora lr små i storlekarna, jag är jätte biff och jag tog large det kanske var ett dumt val? :va

Yamaha_Tobbe skrev:
2124625 Men jag vet inte hur jag kollar orderstatus, känner mig nästan lite små puckad när jag letar efter nån knapp som heter tröjköp lr liknande.
ska man betala omedelbart eller börjar tröjan tillverkas först efter man betalat?
man kanske rent av måste vänta flera veckor efter man satt in slantarna.. va vet jag upplys mig snälla :confused:

o sist men inte minst, är dom stora lr små i storlekarna, jag är jätte biff och jag tog large det kanske var ett dumt val? :va

ska du ha den utanpå skinnstället?

vet inte, skinstället är ju som ett extra skinlager, det sitter slimmat med andra ord så borde det spela någon roll :confused:

hallå någon?? swedie?? hjälp bitte, känns lite B att betala in 450-500 spänn på postgirot och inte få hem någon tröja..

har tappat bort dosan! har flyttat till ny lägenhet igår o ja, allting masades ner i kartonger. jättebra o snabbt, men lite svårt att hitta vad man packat ner.

men iaf, förbetalning gäller. du klickar på "kolla order". Där kommer det stå om den är betald. men det är först när jag lokaliserat betalningen och markerat din order som betald. du har inte allt för mycket att oroa dig om. jag är ingen tjuv

leverans i slutet av juni. sista betalningsdag i slutet av maj månad.

Köp en tröja på H&M eller Åhléns, så får du den direkt, över disk. Helt fantastiskt.

Swedie skrev:
2130759 har tappat bort dosan! har flyttat till ny lägenhet igår o ja, allting masades ner i kartonger. jättebra o snabbt, men lite svårt att hitta vad man packat ner.

men iaf, förbetalning gäller. du klickar på "kolla order". Där kommer det stå om den är betald. men det är först när jag lokaliserat betalningen och markerat din order som betald. du har inte allt för mycket att oroa dig om. jag är ingen tjuv

Beställde också en tröja men glömde bort att skriva ner pgnr/bgnr..
Skulle man kunna få det av dig? Tackar på förhand!!!

Swedie skrev:
2130759 har tappat bort dosan! har flyttat till ny lägenhet igår o ja, allting masades ner i kartonger. jättebra o snabbt, men lite svårt att hitta vad man packat ner.

ne klart jag litar på dig. men jag hittar inte knappen "kolla order". letade i säkert 1 timme häromdagen.. blir ju galen för mindre. vad var summan och vad skulle man skriva för ocr/meddelande?

*/ ?>
Back