Beställa på nätet, hittat sida!

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Nån som känner till denna sida ?!

http://www.mlol.de/index.html

Mina brallor & stövlar skulle jag spara 2500:- totalt på att beställa här, frågan är dock vad frakten blir samt om det tillkommer mera kostnader. :va

Last edited:
Jonte*FZ6 skrev:

Mina brallor & stövlar skulle jag tjäna 2500:- totalt på att beställa här, frågan är dock vad frakten blir samt om det tillkommer mera kostnader. :va
Har inte beställt något än, men varit i kontakt med dem och de verkar seriösa. Och bra priser. Kolla även dainese.be om det är dainese saker du söker.

Jonte*FZ6 skrev:

Mina brallor & stövlar skulle jag tjäna 2500:- totalt på att beställa här, frågan är dock vad frakten blir samt om det tillkommer mera kostnader. :va
Tycker www.fc-moto.de verkar bättre, dessutom har jag beställt från dom och det funkade bra, ca 2-3 veckor frakt. Men nu är det ju ändå inte bråttom.

FUBAR skrev:
Tycker www.fc-moto.de verkar bättre, dessutom har jag beställt från dom och det funkade bra, ca 2-3 veckor frakt. Men nu är det ju ändå inte bråttom.
2-3 veckors frakt från Tyskland är väl inte bra, det är ju helt sjukt dåligt, skickade dom det med åsnekärra eller? Från Tyskland ska det ta max 3 dagar.

sgtpepper skrev:
2-3 veckors frakt från Tyskland är väl inte bra, det är ju helt sjukt dåligt, skickade dom det med åsnekärra eller? Från Tyskland ska det ta max 3 dagar.
mitt kom med DHL och det tog 5 dagar (inte samma affär) men det var ok imo.

Jonte*FZ6 skrev:
Tjänar ca; 2200sek på...
Du tjänar knappast en spänn på affären. Så till vida att du inte säljer grejerna för ett högre pris hemma i Sverige. Att du däremot kanske skulle spara ca 2200 sek på affären får väl ses som mycket positivt.

/Herr O. Rd

hållundan skrev:
Du tjänar knappast en spänn på affären. Så till vida att du inte säljer grejerna för ett högre pris hemma i Sverige. Att du däremot kanske skulle spara ca 2200 sek på affären får väl ses som mycket positivt.

/Herr O. Rd

Tur att det alltid finns folk som kan rätta till ens utrycksfel :fatta!

Självklart är tanken att jag sparar pengar, då jag inte ska sälja dessa direkt! :rolleyes:

Jonte*FZ6 skrev:
Tur att det alltid finns folk som kan rätta till ens utrycksfel :fatta!

Självklart är tanken att jag sparar pengar, då jag inte ska sälja dessa direkt! :rolleyes:
Det är väl härligt? Lite av tjusningen med Internet. :tungan

Tack för länken iallafall. Inte omöjligt att man shoppar där! :tummenupp

hållundan skrev:

/Herr O. Rd

A penny saved is a penny earned ;)

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!