Beställa O-ringar online?

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Finns det något företag här i Sverige där man, som privatperson, kan beställa o-ringar?
Det skall vara löst och i specifika storlekar.

Börjar tröttna på att hela tiden åka till en viss handlare här och sen nästa 6 mil bort där för att bara beställa en sak som skall hämtas veckan efter igen.
Nu har jag t.ex. 2 o-ringar till en Honda, 1 till en växtspruta och 1 till en Citroen. Det är inga jättekonstiga storlekar, men de finns inte i de vanliga lådorna som finns på typ.Biltema.
Vore mycket enklare att gå in på en hemsida, välja den man vill ha och betala porto på den och sen få den i brevlådan om 3-4 dagar.

Så finns det någon sådan handlare i Sverige?

www.lamisa.se har allt vad O-ringar heter men vet inte om de säljer fåtal till privatisar. :hej
(om du hävdar att det är till nån racebil/hoj så kan du säkert halka in, ägaren kör pugge 206 i långlopp)

Jag köper från ett danskt företag som heter m-seals, de säljer individuella ringar till rätt pris. Kostar 150kr i frakt med TNT express så man får beställa en del.

Jag handlade på Jacking när de låg i Stockholm så om de inte ändrat policy sedan de flyttade så säljer de till privatpersoner.

Finns här:

https://jacking.se/

Mvh,
Ingvar

Sverull säljer radialtätningar, kullager och o-ringar till privatpersoner. Är man dessutom anställd på Volvo får man bra rabatt ????

Sverull säljer radialtätningar, kullager och o-ringar till privatpersoner. Är man dessutom anställd på Volvo får man bra rabatt ????

Glöm de fyra frågetecken i slutet, jag försökte lägga in en smiley från telefonen och det gick ju sådär bra....

Swerull är typ dyrast i universum om man kommer som privatperson.

Jag köper lager och tätningar från England, simplybearings.co.uk har jag för mig adressen är.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT