Beställa Micron system till Cbr:en

ta det nu lugnt här pojkar, om det ska vara 2 eller 4-takt på 125:or är en stor fråga här på forumet, men istället för att bara hålla på och snacka skit om det "äh min går bätre" "jag drar dig lätt" osv. fan träffas en dag och kör mot varandra så har ni den saken ur världen, en ligt min uppfattning på 125:or så tycker jag att 2-takt e roligast, men visst 4-takt e framtiden inom detta, om vi vill det eller inte, men jag tycker att vi ska köra så mycket vi kan på den lilla olja det finns kvar på planeten,

mvh/oskar

För att reda ut en del konflikter:
Kommer 2-taktare sluta göras? JA, men det lär ju ta några år innan våra så duktiga politiker fattar beslutet att förbjuda dom.
Men avd händer med alla 2-taktare, kommer dom finnas kvar? JA, min 125a har kört i 17år nu. Det kommer morgondagens 125:or också att göra. Därför kommer 125:orna inte bara försvinna om politikerna fattar ett beslut så att 2-taktare inte får tillverkas. Alla 2-taktare som redan finns på marknaden kommer naturligtvis finnas kvar minst 20-25år till. Så vad tjaffsar ni om det nu. Ni lär ju knappast köra runt på 2-taktare när den tiden är kommen.

Detta är anledningen till att man inte orkar idla på 125-forumet längre :3freak

Last edited:
hbg_speedster skrev:
ta det nu lugnt här pojkar, om det ska vara 2 eller 4-takt på 125:or är en stor fråga här på forumet, men istället för att bara hålla på och snacka skit om det "äh min går bätre" "jag drar dig lätt" osv. fan träffas en dag och kör mot varandra så har ni den saken ur världen, en ligt min uppfattning på 125:or så tycker jag att 2-takt e roligast, men visst 4-takt e framtiden inom detta, om vi vill det eller inte, men jag tycker att vi ska köra så mycket vi kan på den lilla olja det finns kvar på planeten,

mvh/oskar

Tycker egentligen lite tvärt om angående att köra slut på oljan. spara på den istället :hihi

och egentligen. varför sånt tjafs om 2-takt och 4-takt. jag kommer bara ha min 125:a i 2-3 år. sen köper jag bil eller en 600cc. det är inte världens undergång bara för att man inte axxar 0-100 4 sekunder slöare än tex. aprilian. :tomten

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT