beställa hoj idag

#kgc-folke#

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
z750 08
OM cirka en halv timme ska jag åka och beställa en sprillans ny gsxr 750.
Valde mellan den och en zx10r, vilken hade ni valt

Swedie skrev:
Han säger ju att han redan valt. Seså, inte trycka ner honom nu. Han har gjort ett bra och udda val tror jag.

Ja, helt rätt hojval i mina ögon :tummenupp
Det jag stör mig på är att många verkar välja hoj efter vad andra tycker, istf att själva bilda sig en uppfattning! :huvet Det är ju knappast så att nån av dom modena R-hojarna är dålig!

stoffidus skrev:
OM cirka en halv timme ska jag åka och beställa en sprillans ny gsxr 750.
Valde mellan den och en zx10r, vilken hade ni valt

En tråd till? :3freak

Ge dig nu!!!

Grattis!! hoppas det går bra!!

har du valt den hojjen så är det nog rätt! det é ju du som ska äga den...

Hoztic skrev:
Det jag stör mig på är att många verkar välja hoj efter vad andra tycker, istf att själva bilda sig en uppfattning! :huvet Det är ju knappast så att nån av dom modena R-hojarna är dålig!

Kom igen nu, killen hade ju i princip bestämt sig innan vilken hoj han skulle ha (utan att tala om vilken). Det är ju klart att han vill ha in så många åsikter/tips som möjligt innan han ska köpa en sprillans ny hoj. Det skulle iaf jag, dock skulle hålla mig till en tråd (tror jag :tomten ).

[stoffidus] Stort grattis till hojen, den ser vansinnigt läcker ut :tummenupp . Du får väl se till att hitta ett tomt parkeringsgarage att köra runt i, för du kan väl inte hålla dig tills snön smälter bort?!!

TM skrev:
Kom igen nu, killen hade ju i princip bestämt sig innan vilken hoj han skulle ha (utan att tala om vilken). Det är ju klart att han vill ha in så många åsikter/tips som möjligt innan han ska köpa en sprillans ny hoj. Det skulle iaf jag, dock skulle hålla mig till en tråd (tror jag :tomten ).

Visst, jag skulle också göra ganska stora efterforskningar, det är trots allt en del pengar det handlar om. Men då skulle jag ställa frågor om driftsekonomi, ergonomi, driftsäkerhet, kända sjukdomar osv. Inte bara fråga vilken man ska köpa. Av 21093 medlemmar så finns det antagligen 21094 olika åsikter om vilken hoj som är "bäst"...

Felix skrev:
Grattis!
En riktigt riktigt fin hoj!

Hade valt samma själv!

Kul, Grattis! Längtar till att få se den (600) på mässan nu i januari!

men än så länge är det nya r6:an som lockar! :katt

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka