Beställa från USA, hur?

• Thread starter Thread starter ce
  • Start date Start date

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Hoj
Kawasaki zx9r -96, Husaberg 450FE -10
Tänkte jag skulle beställa en sån här http://store.irobot.com/product/ind...troomba&s=D-StorePrice-IRBT&parentPage=family men det verkar inte gå att beställa till sverige. Finns det någon annan sida som är bra och säker att beställa ifrån. Den finns i 500 serien här i sverige men då är den ju till och med dyrare än den nya 700 serien i usa. Men med frakt och tull så kanske den blir dyrare än den äldre varianten:va

Fick just hem en sony bluetooth transmitter/receiver från us, med 120 volts strömadapter givetvis.

Sent from Iphone 4 via Tapatalk.

Last edited:
Ja det kanske funkar bra, får kika lite på hur det fungerar. Har du använt dig av den sidan nån gång?
Nix, jag fick tipset från www.bikebandit.com när jag frågade om dom hade andra fraktalternativ, så jag gissar att det är en vettig tjänst eftersom dom rekommenderade den.

Det har du nog rätt i, det får man nog inte. Men det ska väl kunna lösas på nåt sätt (byta transformator lr fixa en 230 som levererar 120V 60Hz)
Jag kollade precis på bägge mina mobilladdare (SonyEricsson och Nokia) och bägge klarar input på 100-240VDC, 50-60Hz! Det är antagligen billigare att ha en laddare som klarar allt än att hålla på med en massa olika laddare till olika kontinenter.

Jag kollade precis på bägge mina mobilladdare (SonyEricsson och Nokia) och bägge klarar input på 100-240VDC, 50-60Hz! Det är antagligen billigare att ha en laddare som klarar allt än att hålla på med en massa olika laddare till olika kontinenter.

Jo, små "wall warts" brukar ofta vara kombinerade, men större/kraftigare laddare kan vara olika.

Bara man kommer ihåg att kolla innan köp :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...