beställa från fc-moto.de

linus k

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
CBR 954RR -02
hej, tänkte beställa ställ och lite andra grejer därifrån,
har lite frågor.
hur funkar det med betalning, är det att lita på med visabetalning i förskott?
hur lång tid brukar det ta att få grejorna, vilken typ av frakt kör de med och så?
tack på förhand //linus

Hej!

Beställde på en söndag, hade grejorna på onsdagen. Frakten sker genom UPS som kör hem till dörren. Hade för mig att det inte var speciellt dyrt. Så jag tycker det gick utmärkt.

För att döda tråden snabbast... :-)
fungerar finfint att beställa från dem. Dock har jag fått vänta nga veckor på mina grejjer.. Beror nog mest på att jag beställde under högsäsong.
Dvs nu är det nemas problemas. Levereras med hyvens UPS bud.

Kanske dum fråga, men det blir ingen till/moms på grejer köpta därifrån va? (Inom Eu väl?)

Nån som haft problem med nån grej och behövt reklamera den? Hur har detta funkat?

/Jocce

Kanske dum fråga, men det blir ingen till/moms på grejer köpta därifrån va? (Inom Eu väl?)

Nån som haft problem med nån grej och behövt reklamera den? Hur har detta funkat?

/Jocce

Inge fler avgifter och funkar så där med retur om du frågar mig.. Dom skickade fel saker, men jag fick stå för frakten tillbaka till Tyskland vilket ja anser vara helt fel.

Inge fler avgifter och funkar så där med retur om du frågar mig.. Dom skickade fel saker, men jag fick stå för frakten tillbaka till Tyskland vilket ja anser vara helt fel.

Ja, det suger juh lite...dock svårare att argumentera/hävda sin rätt mot ett utländsk företag...

Vad gick frakten på?

/Jocce

Ja, det suger juh lite...dock svårare att argumentera/hävda sin rätt mot ett utländsk företag...

Vad gick frakten på?

/Jocce

Jag betällde därifrån i måndags och frakten till sverige blev 30,9 euro, alltså 327 SEK.

Inte farligt dyrt alls tycker jag med tanke på hur många tusenlappar man sparade på att beställa hela utrustningen därifrån. :)

MvH/ Sonny

Jag betällde därifrån i måndags och frakten till sverige blev 30,9 euro, alltså 327 SEK.

Inte farligt dyrt alls tycker jag med tanke på hur många tusenlappar man sparade på att beställa hela utrustningen därifrån. :)

MvH/ Sonny

Frakt för hur mycket grejer?
Hela utrustningen = Skinnställ, hjälm, skor, handskar, ryggskydd eller?

/Jocce

/Jocce
När jag fick fel handskar, så ringde jag ner och de skickade nya samma dag även att en fraktsedel låg där så var bara lämna de som var fel och ge till ups gubben i dörren.

Annan gång saknades ett skydd, skickade även upp det samma dag.

Betala med Visa se då till att de har det hemma, annars kan det ta lite tid och inte alltid de ringer och kollar om du vill ha något annat istället.

Polaren köpte skinställ därifrån. Typ 3000 billigare än i svensk affär.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti