Beställa cuts på nätet - var?

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
När jag hade SV:n stolpade jag bara in i en mc-affär i England och köpte en för mindre än halva priset mot i Sverige, men nu söker jag en till gixxern och sitter hemma vid datorn och letar....och letar...och leeetar... Den som syns i avataren har jag nämligen supit bort. Sökte även bland websidorna i Ravetrancers länklista men icke.

Har någon köpt cuts billigt på nätet (Sverige eller annat EU-land) och kan tipsa om var så är jag tacksam.

Elektron skrev:
När jag hade SV:n stolpade jag bara in i en mc-affär i England och köpte en för mindre än halva priset mot i Sverige, men nu söker jag en till gixxern och sitter hemma vid datorn och letar....och letar...och leeetar... Den som syns i avataren har jag nämligen supit bort. Sökte även bland websidorna i Ravetrancers länklista men icke.

Har någon köpt cuts billigt på nätet (Sverige eller annat EU-land) och kan tipsa om var så är jag tacksam.
Finns på www.s-racing.com men har hört idag att passformen är sådär

Kolla med skrotarna.
Eftersom cutsen följer med Gixxrarna när de är nya är det inte många som tillverkar eftermarknads.

Jag har några stycken över till gsxr1000 -03/-04, men jag misstänker att det inte passar. Nån som vet säkert?

Elektron skrev:
Jo jag vet, när jag googlade kom ebay upp men jag tror inte jag vågar köpa nåt där, andra har misslyckats har jag hört.

Kostade? Jämfört med att köpa original?

Priset för en orginal cuts till Din hoj är 1260:-

Hälsningar Björn / stibix.se

De verkade inte ha endast kuts utan mest hela racekåpekit, men tack för tipset ändå, de hade ju mycket godis.

1280:- var för dyrt för mig så jag letar vidare. Kanske faller det en kuts över mig när jag är ute och kör :rolleyes:

Kollar skrotar med jämna mellanrum men de har aldrig några.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back