Beställ Sporthoj.com-tröjor...

Status
Ej öppen för fler svar.
Swedie skrev:
Såhär ser Long Sleeve ut.. tyvärr kan jag inte flexa med musklerna så mycket.. :p

Knasboll, du har ju missat ÄRMARNA på din longsleeve :fatta!

Tror nog jag vill ha en sån ändå trots att den är tunnare..........
 
gthyni skrev:

I ju för sig... men nu e de redan beställt... å ja årkar inte bry mig mer... :)

Tyckte nuvarande kombination funkar... inte nått man garvar ihjäl sig åt, men relevant å passande för mig iaf :tummenupp
 
jag tar ej längre emot tröjbeställningar... har ni inte beställt än för ni "missat" det är det tråkigt, men nu är det STOPP! Blir ny omgång senare, vet ej när, så fråga inte :p

Kommer låta den här veckan gå ut, sen kommer jag på Måndag nästa vecka låta trycka tröjorna...
 
Var är listan på de som har betalat eller kommer det att komma upp eller?
 
därför jag måste låta de som betalde t.ex .. idag om de nu gjorde det, låta få en chans att komma med på listan över betalda tröjor som skickas till tryckeriet. för det tar 2 dagar innan jag ser pengarna. Så för att vara på säkra sidan ... låter jag det gå till Måndag så jag inte får in pengar sent, som jag måste "förvara" eller ... betala tillbaka. Onödigt krångel.
 
aaaaaaahhh Svajdäj!!! jag har fipplat bort ditt kontonummer!!!!
skicka mig ett priv så sättar jag in stålarna nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!
 
Pawwe skrev:
aaaaaaahhh Svajdäj!!! jag har fipplat bort ditt kontonummer!!!!
skicka mig ett priv så sättar jag in stålarna nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!
done...

ni är riktigt dåliga på att bestämma er förresten. aldrig nånsin har jag behövt korrigera så många orders...
 
Swedie skrev:
done...

ni är riktigt dåliga på att bestämma er förresten. aldrig nånsin har jag behövt korrigera så många orders...


App app app....
Vet att det var ordnig på min beställning och så blev det lunch pengar över till herr Swedie!
Inte NI...Några!!!! :7peta
 
Kamikaze kid skrev:
App app app....
Vet att det var ordnig på min beställning och så blev det lunch pengar över till herr Swedie!
Inte NI...Några!!!! :7peta
hehe ja tack så mycket! uppskattat!

Jag godkänner nu inte längre några mer orders/betalningar. Ni som ej betalt igår (officiellt), betala ej. Pengarna hinner inte komma in innan jag lägger ordern på Måndag eftermiddag.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top