Beställ Sporthoj.com-tröjor...

Status
Ej öppen för fler svar.
Swedie skrev:
Gix, betala 500kr.

Ok, men har du nått konto nummer i Sverige jag kan föra över pengar till? Eller funkar det om jag vid min bank i Finland säger att dom ska föra över 500 spänn till postgiro "vad det nu var?" :confused:
Vore enklare om du hade ett kontonummer att ge mig samt vilken bank osv upggifter som behövs... :gnissla

Ska jag först fylla i formuläret vad jag vill beställa, å sen gå till banken å flytta pengar, å när du märkt att pengar kommit av mig bekräftas beställningen och tas i process? :va
 
Last edited:
Är det 150+ med dragkedja och 200+ utan? måste veta snabbt swedie.
 
Min long sleeve blir såhär! Vad tycks? :) :yoparty

giveafuck.jpg


Så nu får ingen sno den. Då blire spö :fatta! :D
 
fan den blev häfftig kay....

Jag har fanimej inte bestämt mig om jag ska köpa nån ännu. Frågade fogerty om han skulle köpa nån, men han tyckte det var larvigt =)

:hej
 
Jag ska ha en utan dragkedja så du vet.


Kay du får gärna pilla ihop någon cool slogan åt mig, diggade din hårt :yoparty
 
d1ce skrev:
tack för tipset! :gnissla

:kulspruta :brinnerup

Therudeboy: Jag satt aslänge för att fila fram den... Kan dock skriva upp nåra här efter hand om det poppar upp nåt! Tack för komplimangen :)
 
Det är lungt, får ha farsan till att tänka en stund så hittar han på nåt coolt.
 
Så! Betalt i o klart här me. Tänkte lägga en krona extra också, men då hade jag varit tvungen att få 49:- i växelpengar. Jobbigt :P

Hållundan: Bra köp! :tummenupp
Jag tog en Long Sleeve faktiskt...
 
mankan skrev:
Mycket snuskigt (bortse från stavfel dock):

Mummut nuurin, ja muuna pyllyn!

Och nej, jag tänker inte tala om vad det betyder :D
Det skall vara: Mummut nurin ja munaa pyllyyn. då är det rätt stavat. Och så snuskigt är det väl inte. Det betyder bara ungefär: Jag älskar alla vackra flickor. :D :D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top