Beställ Sporthoj.com-tröjor...

Status
Ej öppen för fler svar.
Okej... jag tar priset 2004 för dummaste fan på SH... tryckte ta mig fan på enter igen... swedie, ´kan du vänligen ta bort? Och snälla banna mig inte :arsele

Mvh
 
HAHAHAHAHA kan inte sluta garva!! HAHAHA AAAAAHHHH :D:D:D:D
Du behöver tydligen en "vill du verkligen beställa" -knapp Swedie :)
 
haha. jag skämmer i alla fall inte ut mig och säger att jag också tröck på enter utan skickar ett PM..... nä, va fan!! nu sa jag det i alla fall :D


ledsen Swedie.. gör som nisse säger, fixa en E-DU-VERKLIGEN-SÄKER-PÅ-ATT-DU-VILL-HA-DENNA-BESTÄLLNING-KNAPP
 
Hmm.. :va
Hur e tröjorna i storlek då? Måste ju få plats med lite skydd å grejjer under oxå.. Ska man satsa på en xxl eller xl tro.. :confused:
Är typ 187 med chimpansarmar.. :hihi Inte snyggt om ärmarna blir för korta ju..
 
Synd att det inte är några gruppåkningar härikring, i så fall kunde det ju ha varit kul att ha en såndäringa tröja.
 
Ni är aningen klumpiga o veliga. :rofl

PuDDy skrev:
Tjena. Swedie. Jag är 183 strl 52 på ställ men jag har en sån gullig aerodynamisk puckel på ryggen. villken storlek tror du. brukar ha l i tröjor? XL kanske?
Large funkar för dig.
 
Haha... bästa tråden på länge :D

jag är nojjig som fan över storleken! men men, bara att krympa den antar jag... :D

edit: storlek på TRÖJJAN(!!!)
 
Last edited:
d1ce skrev:
jag är nojjig som fan över storleken! men men, bara att krympa den antar jag... :D
ja, testa att simma i kallt vatten ;)

...tvätta i 90 grader menar jag.
 
Tjenixen.. (tebax efter ca 6 månaders dvala)

har beställt en tröja jag..
får man någon bekräftelse?
ska logga in på internetbanken nu å pröjsa med en gång!

:banana i´m back!
 
Beställt och betalat! Belv så jäkla sugen efter att se alla andra som hade på mässan. Bara hoppas internetbanken inte snodde mina pengar nu. :tummenupp
 
Sweedo, funkar med XL för dig tror jag.

Ovårdat språk är väl upp till dig... du som bär tröjan. Iofs kanske tryckeriet klagar.

Ni kanske får bekfräftelse.. öh.. mjau...kanske.
 
Mitt mail från dig sweedie var på 605 sidor :4skrika

Hur funkar beställningen? Skickar du vidare en stor beställning när du tror att de som vill ha tröja har beställt eller skickas våra beställningar direkt till tillverkaren varefter vi ger dom till dig?
 
som jag skrev i emailet ;)

När jag har ett tillräckligt stort antal ordrar så kommer tröjorna tryckas.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top