Beställ Sporthoj.com-tröjor...

Status
Ej öppen för fler svar.
Du Swedie.... Skulle d inte finnas någon "long sleeve" modell? Utan muddar o skit alltså? Hörde ett litet rykte.... :va
 
RSV_R.. hum.. jo, grubblade på det... vore long Sleve ok, med samma design som på tröjorna? isåfall lägger jag till ett sådant val nu. .samma pris då long sleeve e "dyra"..
 
Prova med en annan collagetröja över skinnstället så har ni kanske svaret på alla era storleksproblem. Själv har jag L tror jag, bara för att den skall passa över skinnet
 
Jag väljer nog XL! Det måste jue fladdra lite i fartvinden när man kör fort oxå :banana
 
Fan jag kan itne bestämma mig om jag ska köpa eller inte... Fan va svårt...

Jag vill ju ha en, men ändå inte, för det är möe pengar... Fan jag är som en tjäj =)

äsch, det blir nog en ändå.... Blå bliren då....

:hej
 
Tjena. Swedie. Jag är 183 strl 52 på ställ men jag har en sån gullig aerodynamisk puckel på ryggen. villken storlek tror du. brukar ha l i tröjor? XL kanske?
 
Swedie skrev:
RSV_R.. hum.. jo, grubblade på det... vore long Sleve ok, med samma design som på tröjorna? isåfall lägger jag till ett sådant val nu. .samma pris då long sleeve e "dyra"..

Ok, klockrent! Om d går.... skulle du kunna ändra min beställning till en long sleeve?? Va för snabb att beställa! Samma tryck och samma storlek.... :rolleyes:

Nu e ja tjatig... Ja vet.... Men lovar att skicka me bonus!
 
fan va svårt det blev med slogan då!!!!

"Jag har inte råd med hoj"
"Så jag kör postcykel ist"

kanske :):)


Swedie.. du har PM
 
SWEDIE: Ta bort min beställning, råkade trycka på enter jag med :huvet

Sorry!

Gör om beställningen nu!

Tack på förhand

Mvh
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top