Beställ eran Fightertröja här!

Status
Ej öppen för fler svar.
Hur många är det som har betalat fram till idag då? *nyfiken* :)

Swedie skrev:
Hej

Har nu lagt upp scriptet så jag kan ta emot era tröj-beställningar.

http://www.sporthoj.com/fightertroja.php

Mvh
Johnny

De som betalat är:

+-------------+
| nick |
+-------------+
| |
| Danne me Z1 |
| ElDiablo |
| Elgasen |
| Gpx |
| Kakan |
| Knylte |
| Stephan B |
| Wiseguy |
| XJ600N |
+-------------+

BETALA INNAN 31 JULI

Beställd och Betalad

Sådär äntligen besälld och betalad tröjan väntar med spänning på den,och sen blir det ut och busa ordentligt med denna snygga tröja på hehe :banana

kanske utryckte mig lite dåligt där... det jag menade var hur många som betalat av de som beställt tröjan... mitt tidigare inlägg var ju en uppmaning på att alla som beställt borde betala... typ... och jag var bara lite nyfiken på det... f´låt... :brinnerup

Swedie skrev:
hörru... skärpning... läs ditt eget inlägg... :rolleyes:

som sagt läs ditt inlägg igen. Om du fortfarande inte förstår... så citerade du mitt inlägg, däri du ser listan med de som betalat. :tummenupp

Hahaha!!! Nu såg jag det :kocko .... sorry... såg inte att det inlägget var uppdaterat idag.... pinsamt :näsblod ... Trodde det var för lääääänge sedan... Jamen då måste jag absolut höja ett finger och uppmärksamma alla som anmält intresse eller beställt, att BETALA SNARAST! :fatta! eller åtminstone innan helgen.

Swedie skrev:
som sagt läs ditt inlägg igen. Om du fortfarande inte förstår... så citerade du mitt inlägg, däri du ser listan med de som betalat. :tummenupp

Det kanske är ni som är dom där 2 st " inge namn " som finns med på listan.

Swedie, du kan ju lägga upp initialerna på dom 2 st som du inte har sporthoj-namn/alias på.

Jag har Betalat åxå

Jag har minnsan betalat åxå men står inte med på listan.....350 kronor till rätt pgnr.alias Johnny Cedergren

Ibland kan det ta upp till ett dygn innan banken/posten har registrerat inbetalningen på ens pg-konto vet jag av erfarenhet.
Man tycker att det borde gå på samma sekund som dom överför pengarna men icke.

Vi får se ifall du står med när Swedie uppdaterar listan. :)

Som sagt på måndag så kommer jag att ringa tryckeriet. Då vill ja ha alla betalningar inne så jag kan ge tryckeriet en lista med tröjor som ska tryckas.

uppdaterade listan

Swedie skrev:
Som sagt på måndag så kommer jag att ringa tryckeriet. Då vill ja ha alla betalningar inne så jag kan ge tryckeriet en lista med tröjor som ska tryckas.

uppdaterade listan

vart är den uppdaterade listan då :confused:

Tysken skrev:
Jag har pröjsat! :mad:
Vet inte om jag sagt det i denna tråden men insättningar visas inte samma dag eller dagen efter om insättningen gjordes efter kl16.00. Och ibland tar det ändå längre dit. Jag fick in din betalning idag.

Har uppdaterat listan.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...