Beslutsamhets ångest

zerokool

Gube
Gick med
5 May 2008
Hoj
FZ8S SP -11
Fan va jobbigt det är när man inte kan bestämma sig, ska köpa ny hoj nästa år. Står och velar mellan 2 st. En FZ6-s 04á eller nyare och XT660 -05 eller nyare.
Kommer förhoppningsvis ha runt 45-50K till våren

Har ingen nytta av en FZ1 då jag inte kommer att utnyttja alla hästar iaf.

Jag, en 40 taggare fick en släng av 40års kris förra året och tog kortet, kör 99.9% touring, dvs småfiser runt på småvägar och mår allmänt bra.
Hade en XT600E i somras och hade många härliga och roliga mil med den.............MEN......ibland vill man ju gärna köra lite över 100, och det gör man inte gärna med en XT600E.

Hade först bestämt mig för en FZ6-S........TILLS .....jag hade fått låna en XT660R -08 tror jag att det va, av Bike under tiden min va på service och upptäckte att man kan ligga i 110-130 utan problem med den.

Så nu sitter man här och velar mellan FZ6 och XT660, och plånboken tillåter inte att man har båda :(

Dagens utlandsproblem eller? :D

Jag provkörde FZ6:an för ett par år sedan och har kört syrrans XT660 vid ett flertal tillfällen. För mig är det inget val då jag tycker FZ är en förbannat tråkig motorcykel. XT'n kan du ju dessutom beväpna med ett par grusdäck och dra ut på stigarna med.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg