Beslutsångest!

Vilken skulle ni valt?

• Antal röstningar
    0

Raban

Radarpung
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
sv1000 SF
Nu är det så att ja ska köpa mig en offroad båge men kan inte bestämma mig.
Valet står imellan honda crf 450 och ktm 525 sx. års mod 03

berätta gärna om lite för och nackdelar!

Tack på förhand! :banana

CRFen, skiljer en hel del i vikt och jag tycker den känns lika kraftfull. Roligare karaktär. Kan tänka mig att 525an är mer lättkörd dock, pga sin karaktär.

Har icket kört cross, däremot is och motard.

acura skrev:
525:an helt klart om du nu inte vill ligga och byta kolv var 15:e timme.

Sen är det väl inte många som verkligen byter kolv var 15h bara för att det står att man skall göra det.....
Ingen av hojarna är direkt några evighetsmaskiner de kräver ordentligt med underhåll,fast jag hade nog valt ktm om du inte gillar den något speciella karaktären i crf:en

Borsiin JR skrev:
Sen är det väl inte många som verkligen byter kolv var 15h bara för att det står att man skall göra det.....
Ingen av hojarna är direkt några evighetsmaskiner de kräver ordentligt med underhåll,fast jag hade nog valt ktm om du inte gillar den något speciella karaktären i crf:en
Det går ju att chansa och köra längre. Det går ju också att köra 50-60 timmar på samma olja men det är det ingen som gör.

jag skulle köra på CRF:en vet att det ska vara riktigt dålig kvalitet på shechsen på KTM:en dom har fått in ett hundratal med motorras å det skulle tydligen inte gå på garantin.. dessutom är hondan mycket smidigare och har ett bättre andrahandsvärde. själv kör jag på hondan och skulle aldrig byta. men det vikitgaste av allt är att du köper en fort som fan

fattaliano skrev:
jag skulle köra på CRF:en vet att det ska vara riktigt dålig kvalitet på shechsen på KTM:en dom har fått in ett hundratal med motorras å det skulle tydligen inte gå på garantin.. dessutom är hondan mycket smidigare och har ett bättre andrahandsvärde. själv kör jag på hondan och skulle aldrig byta. men det vikitgaste av allt är att du köper en fort som fan
shechsen?

jag har en crf som jag är mycket nöjd med! men jag har iofs inte kört KTMen det är väl bara o åka o prova lite hojar o se vilken som känns bäst för dig..

det handlar om dom bakomliggande shimsen alltså de på övre nivåena som tydligen tappat fästet och bidragit till motorras

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back