Beslutsångest

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Nej detta har inte ett skit med MC att göra!!!

Håller på att måla innerdörrar i mitt hus, men inte säker på om det blir bra eller ej, färgen jag målar är en Blå/grön färg som det är meningen att ådringen på dörrarna ska lysa igenom på. Problemet efter att målat en dörr är att jag tycker det blir lite mörkt, ni ska då veta att jag har 8 st innerdörrar kvar att måla. Nå hur ska jag göra, ni får bestämma, o nej jag orkar inte lägga upp en bild.

Går det inte att lägga på bara ett tunt lager färg då?? :va
Eller köpa lite vit färg och blanda ut litegranna.... :tummenupp

Dörrar är bara av ondo. Jag har 7st dörrfria dörröppningar och bara ytterdörr och toalettdörr fick vara kvar. Bränn upp dörrarna och måla om nåt annat.

Dörrar är bara av ondo. Jag har 7st dörrfria dörröppningar och bara ytterdörr och toalettdörr fick vara kvar. Bränn upp dörrarna och måla om nåt annat.

Oj om du visste jag gärna skulle vilja det, problemet är att dörrarna (de flesta) behövs, stänga in till pumprummet vill man ju, samma med muggen X 2 dessutom hur ska jag kunna stänga / låsa in ungdjävlarna om jag inte har dörrar på deras rum:D :D
Jaja det finns ju sämre sysselsättningar än att sitta o titta på när färgen torkar o ta en öl, satan det verkar torka fort!!!

Nej detta har inte ett skit med MC att göra!!!

Håller på att måla innerdörrar i mitt hus, men inte säker på om det blir bra eller ej, färgen jag målar är en Blå/grön färg som det är meningen att ådringen på dörrarna ska lysa igenom på. Problemet efter att målat en dörr är att jag tycker det blir lite mörkt, ni ska då veta att jag har 8 st innerdörrar kvar att måla. Nå hur ska jag göra, ni får bestämma, o nej jag orkar inte lägga upp en bild.
Har du färg eller lasyr :va :va
Har du färg bör du kunna köpa brytgrund och blanda i för att få den "tunnare", med lasyr använder du ofärgad lasyr. problemet blir att du aldrig kan få samma nyans om du behöver mera :mad:

Har du färg eller lasyr :va :va
Har du färg bör du kunna köpa brytgrund och blanda i för att få den "tunnare", med lasyr använder du ofärgad lasyr. problemet blir att du aldrig kan få samma nyans om du behöver mera :mad:

NEJ inte vill jag ha ofärgad lasyr, då får jag ju lika djävla tråkig färg på dörrarna som innan, men du har rätt det är en lasyrfärg. Fick ett tips av en målare att det kunde bli snyggt på fanerdörrar att göra så här. Nu börjar jag tycka det ser helt ok ut faktiskt, men det kan ju visserligen bero på ölen oxå då:D :D

NEJ inte vill jag ha ofärgad lasyr, då får jag ju lika djävla tråkig färg på dörrarna som innan, men du har rätt det är en lasyrfärg. Fick ett tips av en målare att det kunde bli snyggt på fanerdörrar att göra så här. Nu börjar jag tycka det ser helt ok ut faktiskt, men det kan ju visserligen bero på ölen oxå då:D :D

Neeeeeej! Spä den färgade lasyren med ofärgad såklart :huvet Så att den blir lite svagare i färgen :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg