Beslutsångest

Tackar för alla svar! Lutar åt att det trots allt blir en KTM 660-05..... Vill inte ha några pikar från Husaberg frälsta nu! Får väl erkänna att jag i grund och botten är en posör..... :lol Nej, den största anledningen är att jag har hittat en fin hoj till hyffsat pris. Tänkte börja med den och märker jag att jag utvecklas och vill ha mer pulver/körbarhet/smidighet så får jag väl byta till en Husaberg 650-07 alternativt -08 framöver.

Mvh Niklas

evo 8 skrev:
Tackar för alla svar! Lutar åt att det trots allt blir en KTM 660-05..... Vill inte ha några pikar från Husaberg frälsta nu! Får väl erkänna att jag i grund och botten är en posör..... :lol Nej, den största anledningen är att jag har hittat en fin hoj till hyffsat pris. Tänkte börja med den och märker jag att jag utvecklas och vill ha mer pulver/körbarhet/smidighet så får jag väl byta till en Husaberg 650-07 alternativt -08 framöver.

Mvh Niklas

Låter som en mkt bra idé!

Lycka till o välkommen i gänget! :tummenupp

/Dave

Har åkt sporthoj tidigare men på grund av hutlösa försäkringspremier och alltför gasglad högerhand tänkte jag nu prova på att åka motard.
Med vänliga hälsningar

Niklas[/QUOTE]

Så det blev inget motardåka då för dig bara off-road ??

evo 8 skrev:

Mvh Niklas

hehe den på blocket som finns i köping!!?? :hihi

Har oxå spanat in den.

Hulkster skrev:
Har åkt sporthoj tidigare men på grund av hutlösa försäkringspremier och alltför gasglad högerhand tänkte jag nu prova på att åka motard.
Med vänliga hälsningar

Niklas

Så det blev inget motardåka då för dig bara off-road ??[/QUOTE]

Just nu får jag inte köra alls då körkortet rök i början av juni (dock med bil). Men jag får tillbaka det i början av februari så till våren blir det gatkörning med motard!

Rasorblade skrev:
hehe den på blocket som finns i köping!!?? :hihi

Har oxå spanat in den.

Hehe, kanske det, återkommer med bilder när affären är genomförd!

Här kommer en bild på min nyinköpta KTM 660-05!! Längtar redan till i vår! :tomten

Mvh

Niklas

Bifogat

• ktm 660 liten bild.jpg
    ktm 660 liten bild.jpg
    84.6 KB · Visningar: 401
73.000 kronor men då är den lätt begagnad oxå. Förre ägaren körde cirka 60 mil med den.

Mvh

Niklas

Jockwell skrev:
Vill man ha en Husa -05 som är mindre beggad och få med crossdäck för 73000kr så kolla in DENNA :rolleyes:

Kom igen lägg av, PM honom om du vill att han ska nappa på din hoj istället för att lägga till salu annons här.

motardnisse skrev:
Kom igen lägg av, PM honom om du vill att han ska nappa på din hoj istället för att lägga till salu annons här.
Sorry! Visste inte att den skulle reta någon då det brukar förekomma liknande då och då utan gnäll. Tog bort den så den inte stör dig...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT