Beslutsångest ang startmotorkoppling Gpz-82

hondacbr1000

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2009
Hoj
honda1000f fireblade m Blackbirdmotor
Har en gpz-82 med def startmotorkoppling samt en lös motor med def topp, vad är lättast? att byta motor och topp eller byta ut startmotorkopplingen från den lösa motorn till den som sitter på, och kan nån tänkas ha en länk eller nåt för anvisningar hur man byter ut detta spektakel, MvH- Jörgen

Last edited:
Att byta startmotorkoppling i den motor som sitter i borde vara betydligt enklare än att lyfta ur motorn.

Mats

Att byta startmotorkoppling i den motor som sitter i borde vara betydligt enklare än att lyfta ur motorn.

Mats

Jaa du Mats,, verkar tycka det själv, men när man aldrig gjort detta ingrepp och inte fått några anvisningar förutom egen slutledningsförmåga,,så då vetefaan om det är enklare,,menmen vi får se vilket beslut det blir i helgen ,,för skruva blir det av,,och en provkörning med gummans första övningshoj innan snön är här:yoparty

Jaa du Mats,, verkar tycka det själv, men när man aldrig gjort detta ingrepp och inte fått några anvisningar förutom egen slutledningsförmåga,,så då vetefaan om det är enklare,,menmen vi får se vilket beslut det blir i helgen ,,för skruva blir det av,,och en provkörning med gummans första övningshoj innan snön är här:yoparty

varför frågar du vad som är lättast när du ändå sågar svaren du får?

varför frågar du vad som är lättast när du ändå sågar svaren du får?

Jadu,, inte alls min mening att vara sågande,, är bara tacksam för all hjälp jag kan få,,.men är det någon som vill sitta ock syna och dra upp detta (mitt svar) i näsan så gärna för mig,,(men jag tror nog inte att mats tog det som du gjorde ) men ha en bra kväll ändå,,MvH,,J

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT