beslutat att inte sälja rettan.

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
många blir nog glada nu när mina anonser på den blå/kromade r1an är raderade, det är de pga:att jag beslutat att bygga vidare på den. har precis lämnat in den för motorbyte... hos peter på flr racing, köpe hans side car motor den ska HA GÅTT CA:2,5 timmar och ska vara nåt i häst väg. ca 188 bhk sägs det. kan bli skoj, så alla ni som ringt och varit intresserade tackar jag för visat intresse, men vem vet kanske kanske den snart står i annons forumet igen och då med en satans brutal effekt motor som e byggd av proffs efter konstens alla regler. mvh/pittbull :)

Bifogat

• yamma.jpg
    yamma.jpg
    92.4 KB · Visningar: 588
R1or är ovärderliga :rofl Sälj inte du sitter ju redan på en skatt

pittbull skrev:
många blir nog glada nu när mina anonser på den blå/kromade r1an är raderade, det är de pga:att jag beslutat att bygga vidare på den. har precis lämnat in den för motorbyte... hos peter på flr racing, köpe hans side car motor den ska HA GÅTT CA:2,5 timmar och ska vara nåt i häst väg. ca 188 bhk sägs det. kan bli skoj, så alla ni som ringt och varit intresserade tackar jag för visat intresse, men vem vet kanske kanske den snart står i annons forumet igen och då med en satans brutal effekt motor som e byggd av proffs efter konstens alla regler. mvh/pittbull :)
du säljer inte den gamla motorn?. :rolleyes:

Mattias skrev:
Det var ingen som ville ha den, va?

Svart (tonat) lampskydd och svart (tonat) kåpglas så lär den ju se ganska mycket snyggare ut.

Fast den är ju snygg som den är med men digga inte sååå mycket blått.. :hihi

pittbull skrev:
många blir nog glada nu när mina anonser på den blå/kromade r1an är raderade...
Om det var du som försökte sälja din hoj i var och varannan tråd och som hade en text som var hur lång som helst så är iaf jag glad för att behåller den :)

sandstream skrev:
Om det var du som försökte sälja din hoj i var och varannan tråd och som hade en text som var hur lång som helst så är iaf jag glad för att behåller den :)

:rofl :lol :rofl :lol

Padde skrev:
Svart (tonat) lampskydd och svart (tonat) kåpglas så lär den ju se ganska mycket snyggare ut.
Fast den är ju snygg som den är med men digga inte sååå mycket blått.. :hihi

typ :
?

Bifogat

• yamma.jpg
    yamma.jpg
    118.4 KB · Visningar: 267
sandstream skrev:

Vilket innebär att du kommer att få läsa dom igen om några månader! :4skrika :hihi

Solid snake skrev:
Ingen vill ha den vanligaste sporthojen?

Jag vill ha den... :död

Klart många vill ha den, men till viket pris.
De flesta sätter ett ganska så högt överpris på sin hoj.

burner skrev:
Klart många vill ha den, men till viket pris.
De flesta sätter ett ganska så högt överpris på sin hoj.
Ja, många tror att en massa bling-bling och ett par lager vax ska höja priset men så är det ju inte.
Snarare tvärtom...

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...