Besiktningsgodkänd skylthållare

puppet_boy

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
Yamaha R6
Hej Allisammans
Det är så att jag ska besiktiga hojen om ett par veckor. Jag har orginalhållaren till hojen men problemet är att just nu sitter inte orginalblinkersen (har inte orginalen) och jag saknar reg.belysning samt reflex med nuvarande skylthållare. Själva blinkerserna är godkända.
Jag undrar om någon kan tipsa om en skylthållare med regbelysning, blinkers och reflex som man kan besiktiga med. Eller är det så att det måste vara orginalhållaren som ska vara monterad?

Tips Uppskattas!

//Puppet_Boy

E-godkänd reflex är ett måste och det finns skruvar med inbyggda dioder som du tjuvar ström till direkt från bakljuset. Tror Bikeshop.se säljer såna.
Bara skylthållaren är en stadig sak som inte ramlar av så bör det inte var några problem.

Biltema har både reflex och skyltbelysning som du kan skruva, limma eller tejpa dit bara de håller tills de e färdigbesiktigat...
kostar väl 50 spänn lr nåt inkl ditt val av monteringslösning.

Är blinkisen godkända så köp en bara universal skylthållare, installera en dra dit en lysdiod och klistra dit en blinkis.

Elller gör du som Andreas föreslår, sivertejp edision.. gjorde nått liknande iår, blev fult som fan men den gick igenom ..

Alla lampor måste var E-godkända, även skyltbelysning.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT