Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
h01hmt skrev:2103156tjabba!
ska besikta busen 16 maj.
Nu har jag miniblinkers bak, som det är ganska litet avstånd emellan, ca 15-20 cm.
hörde av nån att avståndet mellan blinkersarna måste vara ett "visst avstånd"
nån?
mvh
Anderzzon skrev:210316718cm ska de vara
HaHAHAHanneZ skrev:2103197Hade du kört sporthoj hade det varit tvär säkert nej men om man som du kör touring så har man lite större chans o klara sig.

Är det möjligt om man monterar blinkarna på sidan av hojen där dom rimligtvis borde sitta att hamna under 18cm.?h01hmt skrev:2103156tjabba!
Nu har jag miniblinkers bak, som det är ganska litet avstånd emellan, ca 15-20 cm.
nån?
mvh
men du åker ju custom eftersom du blir omkörd av touringhojar.HanneZ skrev:2103197Hade du kört sporthoj hade det varit tvär säkert nej men om man som du kör touring så har man lite större chans o klara sig.
Don't go to bed, with no price on your headAnderzzon skrev:210316718cm ska de vara
h01hmt skrev:2103156tjabba!
nån?
mvh
ok, men ska det vara mellan yttersta kanterna på glasen eller hur mäter man?Swedda skrev:2104002jag besiktiga min idag, hadde 20cm mellan och han rynkade lite på ögonbrynen men släppte såklart eftersom regeln säger 18cm. Däremot så torskade jag på skylt och reflex.
h01hmt skrev:2104024ok, men ska det vara mellan yttersta kanterna på glasen eller hur mäter man?
h01hmt skrev:2104024ok, men ska det vara mellan yttersta kanterna på glasen eller hur mäter man?
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |