Besiktningsdags - hjälp!

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Ok, så jag hade antagligen kunnat slippa den här situationen om jag tagit tag i saken redan när jag fick brevet, men ni vet hur det är, mañana mañana... :rolleyes:

Till saken: besiktningstid - t.o.m april 2006. Tiderna på stationen i Mölndal verkar av allt att döma vara feteslut, kom i juni istället tyckte deras webbokningssystem. Samma verkar gälla på stationerna i Gbg, Alingsås och Borås när jag kollade, och nu kan jag inte leta mer eftersom "Vi har tyvärr tekniska problem. Var god försök senare. :huvet :4skrika

Är jag fucked?

En annan grej. Kollar de körkortet? Jag kuggade ju uppkörningen i oktober (:gnissla) och slipper jag tvinga en kompis att besiktiga min hoj så är ju det bara positivt.

Edit:
"Något gick fel.
Var god försök senare.

En felrapport har skickats." :mad:

Halogen skrev:
2076626 Ok, så jag hade antagligen kunnat slippa den här situationen om jag tagit tag i saken redan när jag fick brevet, men ni vet hur det är, mañana mañana... :rolleyes:

Till saken: besiktningstid - t.o.m april 2006. Tiderna på stationen i Mölndal verkar av allt att döma vara feteslut, kom i juni istället tyckte deras webbokningssystem. Samma verkar gälla på stationerna i Gbg, Alingsås och Borås när jag kollade, och nu kan jag inte leta mer eftersom "Vi har tyvärr tekniska problem. Var god försök senare. :huvet :4skrika

Är jag fucked?

En annan grej. Kollar de körkortet? Jag kuggade ju uppkörningen i oktober (:gnissla) och slipper jag tvinga en kompis att besiktiga min hoj så är ju det bara positivt.

Edit:
"Något gick fel.
Var god försök senare.

En felrapport har skickats." :mad:
Ring Sbp, berätta hur det ligger till, dom löser säkert något åt dig..
Om besiktingsgubbarna kollar ditt körkort? Nej skulle int tro det, men är det vettigt att köra utan det?

Hultan skrev:
2076659 Ring Sbp, berätta hur det ligger till, dom löser säkert något åt dig..
Om besiktingsgubbarna kollar ditt körkort? Nej skulle int tro det, men är det vettigt att köra utan det?

Deras webplats vaknade till liv för 30 minuter sedan, fixade en tid i kungsbacka den 28:e. :banana Ang. körkort, det är inte vettigt för fem öre, men det är en nödlösning som jag förhoppningsvis slipper ta till.

Halogen skrev:
2076741 Deras webplats vaknade till liv för 30 minuter sedan, fixade en tid i kungsbacka den 28:e. :banana Ang. körkort, det är inte vettigt för fem öre, men det är en nödlösning som jag förhoppningsvis slipper ta till.
:tummenupp

Kungsbacka verkar som sagt hyfsat lätt att få tider hos; ringde i förra veckan och fick tid 19/4!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8