Besiktnings dax

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Tjena på er, ska in med hojen på besiktning i morrn, hur noga är dom med reflex bak????? hojen är rensad bak och jag har ingenstanns att sätta reflexen, kan man sätta den nere på nr plåten?? eller blir det pip då??

TERMINATOR skrev:
Tjena på er, ska in med hojen på besiktning i morrn, hur noga är dom med reflex bak????? hojen är rensad bak och jag har ingenstanns att sätta reflexen, kan man sätta den nere på nr plåten?? eller blir det pip då??

Fixa en reflex annars blir det nerslag!!!
Sätt den på regskylten.
Mvh (MARCUS)

Fäst den precis under plåten eller liknande. Jag har hört att en del fäster den på plåten men de låter riskabelt.

TERMINATOR skrev:

Inte en chans utan reflex.

(MARCUS) skrev:
Fixa en reflex annars blir det nerslag!!!
Sätt den på regskylten.
Mvh (MARCUS)
Word.. SKALL vara reflex, en liten investering jmfrt med ett återbesök.
Fast jag tror knappast att du få ha den på regskylten..

blir biltema och shoppa en reflex, sätter den på en alu bit med dubbelhäftande tejp bak på nr plåten och låter den sticka ner 10 cm så får dom va nöjda, sen får vi se om dom släpper igenom mina däck, det är nästa nere på slitage klacken

TERMINATOR skrev:
blir biltema och shoppa en reflex, sätter den på en alu bit med dubbelhäftande tejp bak på nr plåten och låter den sticka ner 10 cm så får dom va nöjda, sen får vi se om dom släpper igenom mina däck, det är nästa nere på slitage klacken

Tänk på att den måste E-märkt!!

TERMINATOR skrev:

Tja! Jag besiktigade min i lördags och klarade mig utan, han skrev reflex trasig i prottokollet.

*Lånartråd lite* Måste man ha nrskyltbelysning? Jag har ju ingen sådan? vart fn ska man få plats med den =(

rozen skrev:
*Lånartråd lite* Måste man ha nrskyltbelysning? Jag har ju ingen sådan? vart fn ska man få plats med den =(

På min gammelräv så finns det ingen specifik belysning förutom att bromsljusets undersida är genomskinligt och skall väl fungera som ngn form av belysning. På nyare modeller så sitter väl det belysning mig veteligen!? :confused:

Rätta mig om jag har fel..........

Rasorblade skrev:
På min gammelräv så finns det ingen specifik belysning förutom att bromsljusets undersida är genomskinligt och skall väl fungera som ngn form av belysning. På nyare modeller så sitter väl det belysning mig veteligen!? :confused:

Rätta mig om jag har fel..........

Jo klart det sitter belysning orginal... Men när man inte har det hela äckliga plastschabraket kvar? JO mina lysen är ju genomskinliga under, sen har jag ju en liten plastbit med reflexsom man skruvar på när det är dags... borde gå igenom?

TERMINATOR skrev:

ha precis som ja gjorde.. en stålbit me hål i som sattes fast i samma skruvhål som nummerplåten, sen reflex längst ner på den.. ser faktiskt helt ok ut.. inte föratt den sitter på nu ,,, men ändå

TERMINATOR skrev:

RAPPORT - Hur gick det??

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...