MoZkit0
Sugen
Tjena!
Tänkte kolla med er som vet mer än mig själv vad som gäller när man ska besiktiga hojjen. Om jag har effektblås, kn-filter, pc3 och bänkat den efter detta, går den då igenom besiktningen? Förstår att jag måste ha en db-killer i blåset för att det inte ska döna för mycket men om jag nu inte får tag på det och bytar tillbaka till orginalblåset, blir det inte helt fel fel då med tanke på att den är inställd efter det andra? visar dåliga värden och går som en påse nötter... Säkert lätt fixat och då vill jag ju gärna veta hur. Det rör sig om en FZ1 -06 om det har någon betydelse.
Tackar på förhand
//Myggan
Tänkte kolla med er som vet mer än mig själv vad som gäller när man ska besiktiga hojjen. Om jag har effektblås, kn-filter, pc3 och bänkat den efter detta, går den då igenom besiktningen? Förstår att jag måste ha en db-killer i blåset för att det inte ska döna för mycket men om jag nu inte får tag på det och bytar tillbaka till orginalblåset, blir det inte helt fel fel då med tanke på att den är inställd efter det andra? visar dåliga värden och går som en påse nötter... Säkert lätt fixat och då vill jag ju gärna veta hur. Det rör sig om en FZ1 -06 om det har någon betydelse.
Tackar på förhand
//Myggan