Besiktning

Är det krav på reflexer? För på dtn finns det inte en ända reflexjävel nånstans:huvet
Du MÅSTE ha en reflex bak på bögläppen under lampan. Asviktigt :S. Visst, man måste synas men duger inte baklampan till? och den är ju i sig ganska reflekterande.

Jag slog sönder en röd reflex jag hade hemma och tejpa dig den med lite dubbelhäftande.
Gick igenom.

Du MÅSTE ha en reflex bak på bögläppen under lampan. Asviktigt :S. Visst, man måste synas men duger inte baklampan till? och den är ju i sig ganska reflekterande.

Jag slog sönder en röd reflex jag hade hemma och tejpa dig den med lite dubbelhäftande.
Gick igenom.

Haha tack som fan, där räddade ~250kr till:D Senast jag hade besikning gick tändspolen sönder 15 min innan jag skulle dit så jag fick betala ändå :huvet

Ska fan leta upp massa random reflexer och sätta fast med dubbelhäftande sedan:yoparty

Gick igenom.
Jag har likadant. Köpte en reflex billigt, sågade lite och klistrade den på regplåten. Funkade perfa.

Som sagt så är det ju inte så mycket mek med att strypa den innan besiktingen så det tycker jag du ska göra:tummenupp

Reflexen bak har jag satt på skylten vid skattemärket men det vette fan ifall det går igenom besikting så bygg en tillfällig bögläpp:)

Edit: Jag borde uppdatera sidan oftare:tungan

Antar att reflexen bak måste vara röd? Få väl ta lite cykelreflexer och tejpa på här och var på hojjen:yoparty

Nått annat man bör tänka på? Bryr de sig ifall bromskivorna är väldigt slitna? Bromsarna bör ju ta tillräckligt bra för att gå igenom som det är nu iaf.

Som sagt så är det ju inte så mycket mek med att strypa den innan besiktingen så det tycker jag du ska göra:tummenupp

Reflexen bak har jag satt på skylten vid skattemärket men det vette fan ifall det går igenom besikting så bygg en tillfällig bögläpp:)

Edit: Jag borde uppdatera sidan oftare:tungan

vart har du skattemärket då?

Men AFAN!

Var där inne tre gånger totalt :gnissla

Första gången saknades det tydligen reflex någonstans, så han körde ut mig innan jag hade hunnit sätta ner stödet, typ. WTF!!? Skulle käftsmellt hann!

Sen andra gången gick den för bra :rolleyes:

Sen gick den igenom...
Haha, jag saknade också reflex bak, men killen sa att han godkände den iaf bara för att... Han visste ju att jag satte dit den direkt när jag kom hem. ;)

Haha, jag saknade också reflex bak, men killen sa att han godkände den iaf bara för att... Han visste ju att jag satte dit den direkt när jag kom hem. ;)

när jag besiktigade så klistarde han på en åt mig, fick typ betala 20kr extra med, men den gick igenom. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT