unholy_mooze
Honda d är Power D ;)
Hej alla glada hojj åkare 
Nu i vår är det dags att besikta pärlan
problemet är bara att den e besiktad för 25kw fast jag har plockat ur strypningarna, på grund av att jag bara har mellan kort måste venta till 21 för att få tung automatiskt..
Tänkte bara höra om nån vet hur noga dom e på besitkningen när dom provar hojjen och så, och vad kan konsekvenserna bli om dom märker direkt att den inte e strypt fast d är 25kw på pappret :/ ?
vet någon om det är lättare att besikta hojjen i tex gävle än sandviken ?
Nu i vår är det dags att besikta pärlan
problemet är bara att den e besiktad för 25kw fast jag har plockat ur strypningarna, på grund av att jag bara har mellan kort måste venta till 21 för att få tung automatiskt..
Tänkte bara höra om nån vet hur noga dom e på besitkningen när dom provar hojjen och så, och vad kan konsekvenserna bli om dom märker direkt att den inte e strypt fast d är 25kw på pappret :/ ?
vet någon om det är lättare att besikta hojjen i tex gävle än sandviken ?

När jag reggade in hojen i Gävle (då den var strypt)så lade han som provkörde hojen märke till att den var strypt - han sade den gick bra för att vara strypt eller nått. Men nu i sommras när jag besiktigade i Sandviken ostrypt så sade dom ingenting alls. Så det är nog lugnt, men vad som händer om dom kommer på dig vet jag inte alls. Den som lever får se, jag orkade helt enkelt inte att montera strypningen igen.