Besiktning !?!?

unholy_mooze

Honda d är Power D ;)
Gick med
11 Oct 2007
Hoj
Honda cbr 1000cc - Fireblade !
Hej alla glada hojj åkare ;)

Nu i vår är det dags att besikta pärlan :P :confused:
problemet är bara att den e besiktad för 25kw fast jag har plockat ur strypningarna, på grund av att jag bara har mellan kort måste venta till 21 för att få tung automatiskt..

Tänkte bara höra om nån vet hur noga dom e på besitkningen när dom provar hojjen och så, och vad kan konsekvenserna bli om dom märker direkt att den inte e strypt fast d är 25kw på pappret :/ ? :)

vet någon om det är lättare att besikta hojjen i tex gävle än sandviken ? :D

De finns många trådar om de, dom bryr sig inte om den har orginal effekt fast 25kw reggad...

Bes.

Det du riskerar är att bli förelagd om registreringsbesiktning...Märks ganska lätt om det e 25 kw eller inte tycker jag då. Eller ta den på släp när snön kommit lite så hoppar dom över provkörningen å då kan man inte torska på det iallafall. Lättast att bes. i sandviken...Mycket nytt folk i Gävle = ögonen på sig vilket leder till paragrafryttare hehe! PS: Glöm inte reflexen bak! 2:a direkt.

Lycka till......

:tummenupp

De finns många trådar om de, dom bryr sig inte om den har orginal effekt fast 25kw reggad...

Det gör dom visst de........Ja vet, säger inte hur men ja vet! :gnissla

Last edited:
Jag gjorde precis som du, tog bort strypningen i väntan på på att få tungt den gick ju så slött :hihi När jag reggade in hojen i Gävle (då den var strypt)så lade han som provkörde hojen märke till att den var strypt - han sade den gick bra för att vara strypt eller nått. Men nu i sommras när jag besiktigade i Sandviken ostrypt så sade dom ingenting alls. Så det är nog lugnt, men vad som händer om dom kommer på dig vet jag inte alls. Den som lever får se, jag orkade helt enkelt inte att montera strypningen igen.

// P

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard