Besiktning

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Då vare dags för besiktning på torsdag.
Vad kul det ska bli och sätta dit strypbrickorna :huvet (25 kw som ni säkert förstår)

Förövrigt äre väl dags att dra sig tillbaka och gå i ide nu :tungan
Kommer iaf hyra 125a eller liknande i thailand sen i feb :banana

Någon som tänkt köra ngn mer seriös tur?

Mvh
Jonthe

Varför montera strypbrickorna, tror du besiktaren har en dynobänk i arslet? :D
Släng i ett par trasor i luftburken före luftfiltret så att den knappt går framåt, det är mycket enklare.

andersbrink skrev:
2544237 Varför montera strypbrickorna, tror du besiktaren har en dynobänk i arslet? :D
Släng i ett par trasor i luftburken före luftfiltret så att den knappt går framåt, det är mycket enklare.

jo skulle va skönt att slippa, opertionen tar ju ändå ett tag..

är det någon som har erfarenhet av besiktningen i sundbyberg?

Mvh

Wonderboy skrev:
2554958 jo skulle va skönt att slippa, opertionen tar ju ändå ett tag..

är det någon som har erfarenhet av besiktningen i sundbyberg?

Mvh

Du menar Rissne? Jo dom är bra. Förutom att jag förra året råkade ut för ett blåbär som slog ner på måånga saker. Sen kom hans "övervakare" och skrev bort nästan allt. Det slutade med nerslag på vinkeln på lyktan men det fixade han till direkt så det blev rena papper till slut.

Dom är kanon i Rissne! Första hojen fick beröm för det mulliga ljudet :hihi
Nästa hoj, med helsystem fick ett litet påpekande om något för vitt ljus i blinkerserna, men det var bara muntligt. Jag hade ju inte hunnit få dom nya än :rolleyes:

Wonderboy skrev:
2543929 Då vare dags för besiktning på torsdag.
Vad kul det ska bli och sätta dit strypbrickorna :huvet (25 kw som ni säkert förstår)
Känner många på bilprovet här i trakterna och normalt sett har de ingen anledning att kontrollera effekten. Nån bromsbänk har de ju som tidigare sagt inte och om inspektören är någorlunda vettig ska det inte vara några problem.

Hoztic skrev:
2555144 Dom är kanon i Rissne! Första hojen fick beröm för det mulliga ljudet :hihi
Nästa hoj, med helsystem fick ett litet påpekande om något för vitt ljus i blinkerserna, men det var bara muntligt. Jag hade ju inte hunnit få dom nya än :rolleyes:

Åkey men då hoppas jag det kmr gå prima då! kmr iaf sätta dit orgblås å orgblinkers fram eftersom minna är inne i kåpan (fett snyggt dock)!

J_Park skrev:
2556053 Känner många på bilprovet här i trakterna och normalt sett har de ingen anledning att kontrollera effekten. Nån bromsbänk har de ju som tidigare sagt inte och om inspektören är någorlunda vettig ska det inte vara några problem.

Instämmer ni med att det INTE borde vara några problem med att strunta i brickorna??? :rolleyes: Orkar verkligen inte montera dem, då måste styrdämparen bort mm.

Besiktning sker imorgon kl 07.10 i rissne alltså!

Mvh
Jonathan

Wonderboy skrev:
2577217 Instämmer ni med att det INTE borde vara några problem med att strunta i brickorna??? :rolleyes: Orkar verkligen inte montera dem, då måste styrdämparen bort mm.

Besiktning sker imorgon kl 07.10 i rissne alltså!

Mvh
Jonathan

En polare torskade på det... Blev omregbesiktning

Tja

på den tiden då man körde liten hoj så både körde jag upp på ostrypt 125:a och besiktade utan strypning men det va ju som sagt 125:a och den effekten är ju ingen märkbar skillnad på. med eller utan menar jag!

lycka till!

men man kan ju alltid chansa på att besikta utan det är ju bara 300 spänn va?

om den går igenom så är det ju bra, då har du ju tjänat in jobbet.
Om inte så har du ju vintern på dej att fixa bågen och tjäna lite deg!!:tummenupp

Triggerhappy skrev:
2577259 07.15 imorgon....shit det har ju f-n vart rimfrost idag...har du dubbdäck på hojen ?

fick inte till reglampan, så det får vänta lite. anledningen till att jag vill besiktiga den är för att det är bra vid försäljning, men nu funtar jag på att behålla den iaf. hade tänkt köpa en banåkt r6a för ca 35. ska utomlands. behåller jag den kan jag besiktiga den i jan tex! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT