dr.käfer
Proffesor i vw
Mitt framdäck är väl precis på det berömda att det går igenom, Dåligt som fan på sidorna men bra mitt på men får man bara anmärkning på det vid bes eller blir det ombes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mitt framdäck är väl precis på det berömda att det går igenom, Dåligt som fan på sidorna men bra mitt på men får man bara anmärkning på det vid bes eller blir det ombes.

tror de kan bli griniga om det är sprickor i däcket
jooo vet att det är 1mm som gäller, inte det som frågan gällde
jooo vet att det är 1mm som gäller, inte det som frågan gällde

Mannen, du som vet alltBedömnning gäller över hela slitbanan. Om det är bara däcket och det är 1 st däck som är dåligt så behöver du inte komma. Men är det båda så är det ombesiktning!!
På bil så är det om det är mer än 75% av slitbanan som är dålig då bedömns det som slitet, men på mc som finns inte dessa marginaler.
Är du nöjd med svaret nu?
vad gäller då för slicks (skurna då rå). Kan man öht besiktiga med slicks ? Och om man nu kan det, vad gäller mönstret ? Skulle det funka med ett mönster typ Michelin, som är skurna på mitten men inte på sidorna, så länge det är djupt nog ? Jag menar, om bedömningen gäller hela slitbanan och det aldrig någonsin funnits något mönster på sidorna så....... Vad gäller ?Mannen, du som vet alltvad gäller då för slicks (skurna då rå). Kan man öht besiktiga med slicks ? Och om man nu kan det, vad gäller mönstret ? Skulle det funka med ett mönster typ Michelin, som är skurna på mitten men inte på sidorna, så länge det är djupt nog ? Jag menar, om bedömningen gäller hela slitbanan och det aldrig någonsin funnits något mönster på sidorna så....... Vad gäller ?
Måste ju vara hårfin bedömning med tanke på alla 'nästan-race' däck som blir allt vanligare och som ju inte har speciellt mycket mönster att tala om.
.
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis