Besiktning med tailguard????

Robbano

Robbano
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ingen...
Funderar på att köpa "axcesstrading"s tailguard (hjulhusinsats)... Går det att besiktiga hojjen med dom blinkarna och det bakljuset som är inbyggt i den ???

Nån som besiktigat med tailguard???

/Robban

Robbano skrev:
Funderar på att köpa "axcesstrading"s tailguard (hjulhusinsats)... Går det att besiktiga hojjen med dom blinkarna och det bakljuset som är inbyggt i den ???

Nån som besiktigat med tailguard???

/Robban

Jasså, rike knösen kan sprida pengar runt sig och köpa en färdig tailguard.

Bygg egen! :yoparty

Jag gjorde det o det funkade för mig. Dock så satte jag fast original blinkers, ville inte chansa.Fult med det godkändes. Sen när du kommer hem byter du tillbaka till det rätta. Fast nu i efterhand så ångrar jag det köpet, det ledde bara till en massa krångel med sönder vibrerande glödlampor som t.o.m. smälte lamp infästningen, kunde ju ha börjat brinna om dom inte vibrerade sönder förstås. Livsfarligt! Tog sen o fixade diod baklyse, men så mkt tid jag la ner kunde jag lika gärna fixat ett helt egen tailguard efter eget tycke o smak av plexiglas. Jag kanske tom gör det ändå, ganska sugen på det faktiskt. Var eller vart ska man vända sig om man vill köpa en bit plexi glas, glasmästaren? och vad kan en sån bit kosta månne?

Last edited:
chrille-r1000 skrev:
Jag gjorde det o det funkade för mig. Dock så satte jag fast original blinkers, ville inte chansa.Fult med det godkändes. Sen när du kommer hem byter du tillbaka till det rätta. Fast nu i efterhand så ångrar jag det köpet, det ledde bara till en massa krångel med sönder vibrerande glödlampor som t.o.m. smälte lamp infästningen, kunde ju ha börjat brinna om dom inte vibrerade sönder förstås. Livsfarligt! Tog sen o fixade diod baklyse, men så mkt tid jag la ner kunde jag lika gärna fixat ett helt egen tailguard efter eget tycke o smak av plexiglas. Jag kanske tom gör det ändå, ganska sugen på det faktiskt. Var eller vart ska man vända sig om man vill köpa en bit plexi glas, glasmästaren? och vad kan en sån bit kosta månne?

Jag köpte en bit plexiglas på eko.
Men det måste finnas hos en bygghandlare eller, som du säger, glasmästare.
Ride on :yoparty

jag jobbar iallafall för mina pengar! haha
Har försökt mig på att bygga egen tailguard förr och det gick ju sådär...
antingen köper jag eller så har jag kvar orginal...
ser rätt snyggt ut ändå...

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...