Besiktning med detta Undertail

Är väl bara trycka dit en tillfällig reflex lite osnyggt o sen rycka den efter? Sen behövs väl skyltbelysning med?

Har den ingen reflex bak går den inte igenom, men det är lätt ordnat - bara köpa en lös reflex och sätta på lämpligt ställe där bak. Ser inte heller ut som att den har skyltbelysning, men det går också att ordna på liknande vis.

Är väl bara trycka dit en tillfällig reflex lite osnyggt o sen rycka den efter? Sen behövs väl skyltbelysning med?

Jag har kvar orginal grejorna och jag har inte något skyltbelysning, är detta ett måste?

Så du tror alltså att den kan gå igenom om jag lägger till en reflex och fixar regnr plåten?

Har den ingen reflex bak går den inte igenom, men det är lätt ordnat - bara köpa en lös reflex och sätta på lämpligt ställe där bak. Ser inte heller ut som att den har skyltbelysning, men det går också att ordna på liknande vis.

Hur löser jag skyltbelysningen på enklast sätt?

Last edited:
Jag har kvar orginal grejorna och jag har inte något skyltbelysning, är detta ett måste?

Så du tror alltså att den kan gå igenom om jag lägger till en reflex och fixar regnr plåten?

Det är ju bara trycka dit allt så det ser "bra ut" på besiktingen så kan du ju dumpa det sen. Jag är inte 100 men tror att skyltbelysning är ett måste. Borde väl gå att läsa nånstans om hur det ska vara?

Det är ju bara trycka dit allt så det ser "bra ut" på besiktingen så kan du ju dumpa det sen. Jag är inte 100 men tror att skyltbelysning är ett måste. Borde väl gå att läsa nånstans om hur det ska vara?

Ok, en anna fråga är att mina blinkers där bak har glas som är vitfärgat, vad tror du om det?

Jag använde "diod skyltbelysning m8 med mutter" från Lelles. kostar 89 spänn.
Var inga problem vid besiktning!

Jag hade ingen skyltbelysning på min gixxer och fick då en anmärkning. men behövde inte ombesikta. så jag fortsatte köra som det var :D

Har en precis likadan undertail och den tog sig igenom utan problem. Har också löst belysningen med två lysdioder. Ser att du är från gbg, så det är bara att bege sig till Johans MC och handla. kostade en hundring styck. Lösningen syns lite halvdåligt i mitt garage.

Har samma på min, dock har jag bara en diod och det funkar... inte för att det lyser upp skylten nattetid men endå :)

Denna undertail inte detta.

Rätt avstånd mellan blinkers? Bra bakljus? Skylten monterad med rätt vinkel? Reflex?

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back