Besiktning, Kåpglas..

nicke skrev:
nja... ja tror inte att det blir så mycket krypandes ändå för mig, hojen toppar ju ändå "bara" 165-170km/h... och jag lär ju aldrig köra så fort ändå...
här va vi optimistiska =P

jag har haft ett rökfärgat orginal, till tzr

det är perfekt, går bra att kolla igenom när man kör.
men inte så vitt som orginal.
lite lagom tonat alltså!

och du.. va glad om hojjen din gör 150 ärliga :)
 
Jonne_boy skrev:
här va vi optimistiska =P

jag har haft ett rökfärgat orginal, till tzr

det är perfekt, går bra att kolla igenom när man kör.
men inte så vitt som orginal.
lite lagom tonat alltså!

och du.. va glad om hojjen din gör 150 ärliga :)
visst visst, ta dig hit så kan du få se irl om du inte tror mig... aja sak samma.... +har du kvar cutsen som du kanske ville sälja?... & har du nå fina bilder på hojen då?.. skoj o se nån som har samma färger på hojen :tummenupp
 
nicke skrev:
uja buja...om man hade en sådan ekonomi att lägga ut 4.500.- på en hjälm så klart man gör det, men lever man som jag (bara på studiebidraget) så blir det svårt... finns det inga bra hjälmar i 1500-2000kr klassen?...

Jag kan rekommendera Nolan N81 - hade en sådan tidigare. Den har fått bra resultat i tester... (även mina egna :crash )
 
nicke skrev:
visst visst, ta dig hit så kan du få se irl om du inte tror mig... aja sak samma.... +har du kvar cutsen som du kanske ville sälja?... & har du nå fina bilder på hojen då?.. skoj o se nån som har samma färger på hojen :tummenupp

Här kommer en bild :tummenupp

inte riktigt samma färger men men!

p%E5%20v%E4g%20copy.jpg


finns mycket bättre bilder kolla in på

www.fetaste125.tk
 
nicke skrev:
uja buja...om man hade en sådan ekonomi att lägga ut 4.500.- på en hjälm så klart man gör det, men lever man som jag (bara på studiebidraget) så blir det svårt... finns det inga bra hjälmar i 1500-2000kr klassen?...

Köp en X-Spirit som jag istället då :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top