Besiktning inför fredagsträningen på Knutstorp

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Satt och läste igenom inbjudan till SM idag, och upptäckte något som verkade skumt!

"14. Besiktning
Ingen förare eller maskin tillåts att köra på banan innan han och maskinen godkänts vid besiktningen...bla bla bla...Besiktningstid fredag kl. 17.00-21.00, lördag kl 07.00-10.00"

Hur skall man då kunna köra fredagsträningen? Behövs det ingen besiktning för den eller? :va

Nej, det är inte besiktning innan fredagsträningen. Bra eller Anus, det brukar funka rätt bra.

ok jag har eftersändning på posten så den kommer nog imorgon då. Lite i senaste laget att skicka ut känns det som

Eva har haft semester. Personligen vill jag att hon sköter det än någon inhoppare och jag tippar på att det inte finns något avgörande som skulle få någon att tvingas ställa in sitt tävlande.

Om nån har tankskum.. ta med till Knutstorp please. Jag köper! Iofs enligt regelmente så ska tankskum inte behövs på aluminiumtankar! ... men utifall....

Swedie skrev:
Om nån har tankskum.. ta med till Knutstorp please. Jag köper! Iofs enligt regelmente så ska tankskum inte behövs på aluminiumtankar! ... men utifall....

I´ll bring it, men påminn mig någon dag innan...

Du kan få tankCUM om du vill i tanken :D :D :D :D

Swedie skrev:

*/ ?>
Back