besiktingen!

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
vad tittar dom på? behöver man nåra backspeglar? tänker dom nåt på dreven? och om jag tar bort kåpan, går det igen då?

Håkan :D

Honke skrev:
vad tittar dom på? behöver man nåra backspeglar? tänker dom nåt på dreven? och om jag tar bort kåpan, går det igen då?

dreven e nog liten chans att dom räknar kuggen,kollar bara att drev o kedja inte e slitna,det me speglarna har jag hört mycket av.typ att du bara behöver vä spegel till att e hojen typad me speglar ska detta sitta på vid besiktning.

Honke skrev:

Har en annan fråga i ämnet, vad säger dem om miniblinkers, har hört att en del skiter i vilket och andra letar efter ce märkning?

Honke skrev:

Du kan köra utan kåpor, men bakspeglar på, dom kollar slitage inte antal kuggar. se till att du har godkänd reflex, många som missar den detaljen..samt självklart att alla lysen runt om funkar.

KillerB skrev:
Har en annan fråga i ämnet, vad säger dem om miniblinkers, har hört att en del skiter i vilket och andra letar efter ce märkning?

ce märkning bara vid regbes. annars bara at de blinkar med starkt orangesken.

Gabor skrev:
Du kan köra utan kåpor, men bakspeglar på, dom kollar slitage inte antal kuggar. se till att du har godkänd reflex, många som missar den detaljen..samt självklart att alla lysen runt om funkar.

ce märkning bara vid regbes. annars bara at de blinkar med starkt orangesken.
Tackar

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...