Agent Apelsin
Ny medlem
Hej har ett problem, rutan till min kawasaki är sprucken där den ska skruvas i kåpan så jag undrar om jag kan rulla in till besiktningen utan den så jag kan få hojen besiktigad innan det kommer snö?
Det är en sån här jag har:
http://www.mcpoolen.se/mc/1984/kawasaki/gpz750.html
Någon som har erfarenheter?
Det är en sån här jag har:
http://www.mcpoolen.se/mc/1984/kawasaki/gpz750.html
Någon som har erfarenheter?

