Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rookieboy skrev:2046759Hej,
Nybliven hoj ägare till en ZX9B. Denna skall besiktigas snart. Idag sitter det ett Yushimura helsystem på och min fråga är hur jag skall göra för att slippa plocka bort detta.
Alla förslag mottages mer än gärna.
/Johan
rookieboy skrev:2046759Hej,
Nybliven hoj ägare till en ZX9B. Denna skall besiktigas snart. Idag sitter det ett Yushimura helsystem på och min fråga är hur jag skall göra för att slippa plocka bort detta.
/Johan
Trioval helsystem Yoshi?! Besikta du med det??nilzz skrev:2046958Är du hundra på att du måste göra nått åt det innan du ska besiktiga? För mig gick det bra med systemet på.

Rasorblade skrev:2046963Trioval helsystem Yoshi?! Besikta du med det??
Var bes.mannen döv eller?!![]()
ofaan!nilzz skrev:2047048Låg 2 db under![]()
nilzz skrev:2047048Låg 2 db under![]()

Prova att besiktiga,gick bra i simrishamn med min gammel gixxer!rookieboy skrev:2046759Hej,
/Johan
nicegsxr1200 skrev:2047247Besiktade min utan problem med Yoshimura(RS-3oval) helsystem

Well skrev:2047234[/s
Ang bakljus som skyltbelysning på hojjen så va besiktningsmannen bara snäll för inte ens jag får igenom min hoj utan att sätta dit en e-märkt skyltbelysning.
nilzz skrev:2047553Det beror delvis på hur bra man är på att övertala (ljuga)![]()

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |