Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jeppa2 skrev:Måste besiktiga min hoj i vår, och tänkte höra om ngn här besiktigat med halvsystem och fått igenom? Har en 929 med yoshimura trioval...tycker inte den låter alltför mycket, men hade varit kul att veta om ngn har erfaranhet?
Jag ska också testa med slipon. Besiktningsmannen vet ju lika väl som jag att om han inte godkänner det, åker jag hem, byter till original, besiktigar och byter tillbaka. Så om det inte är en grinig jäkel borde han inte bry sig tycker jag.Jeppa2 skrev:Måste besiktiga min hoj i vår, och tänkte höra om ngn här besiktigat med halvsystem och fått igenom? Har en 929 med yoshimura trioval...tycker inte den låter alltför mycket, men hade varit kul att veta om ngn har erfaranhet?
Eas skrev:Jag ska också testa med slipon. Besiktningsmannen vet ju lika väl som jag att om han inte godkänner det, åker jag hem, byter till original, besiktigar och byter tillbaka. Så om det inte är en grinig jäkel borde han inte bry sig tycker jag.
/Eas
sharpedge skrev:Fick igenom med Yoshi RS3 helsystem iår. Dock hade jag en ducceinsats i båda rören med dämpning.
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |