Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rigge skrev:Kan jag besiktiga MC´n avställd? Jag kommer ta den dit på släp eller nåt sånt.
Gemet skrev:Ring och snacka med dom direkt vetja, så slipper du dra släp i onödan.
Gemet skrev:![]()
Din signatur säger allt, ska jag ringa och fråga åt dig ?
heliac skrev:Klart du kan....SBP bryr sig inte men Gestapo tar dig om du kör dit..
Silwer skrev:tänk på tat de vill provköra hojen med.
Varför inet bara ställa på den? är det våldsamt dyrt eller liknade?
De kollar ju inte vid besiktningen att fordonet är påställt, jag tror det går bra jag.Rigge skrev:Nja men det dröjer ett tag innan jag får köra den så då kan jag lika gärna spara ett par spänn.
Jo men han vill ju inet betala försäkringen som jag förstår, körande utan minst trafikförsäkring finns det väl inga undantag ifrån?Tom skrev:Enligt http://www.ore.vv.se/fordon/Avstallning.htm så får man köra ett avställt fordon till besiktning, under vissa förutsättningar. Detta bör väl då betyda att de även kan besiktiga fordonet i avställt skick.
Silwer skrev:Jo men han vill ju inet betala försäkringen som jag förstår, körande utan minst trafikförsäkring finns det väl inga undantag ifrån?
Rigge skrev:Nja men det dröjer ett tag innan jag får köra den så då kan jag lika gärna spara ett par spänn.
RRickard skrev:När får du börja köra igen då?? Mitt i vintern eller?![]()
![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |